השוק

סקודיקס מדווחת על עלייה משמעותית בהכנסות

החברה שעוסקת במחקר, פיתוח וייצור מערכות דיגיטליות, מדווחת את תוצאותיה המקדמיות למחצית הראשונה של 2022 עם גידול בהכנסות בכל תחומי הפעילות, אשר הסתכמו בכ-11.5 מיליון דולר
מערכת ice | 
סקודיקס (צילום סקודיקס)
חברת סקודיקס העוסקת במחקר, פיתוח וייצור מערכות דיגיטליות, מדווחת את תוצאותיה המקדמיות (לא סקורות ולא מבוקרות) למחצית הראשונה של 2022 עם גידול בהכנסות בכל תחומי הפעילות. הכנסות מחצית הראשונה של 2022 הסתכמו בכ-11.5 מיליון דולר, בהשוואה לכ-8.8 מיליון דולר, עליה בשיעור של כ-30%. החברה שומרת על קצב צמיחה גבוה על רקע מכירת מערכות חדשות ללקוחות קיימים וחדשים וכן הכנסות ממכירת דיו, ההולכות וגדלות ומאשררת תחזית שנתית לצמיחה בכ-30% בהשוואה לשנה קודמת.
במהלך המחצית הראשונה של 2022 המשיכה החברה למכור מערכות נוספות. בנוסף, החברה התקינה את מערכת הדמו הראשונה בגרמניה וצפויה להתקין את המערכת השנייה בארה"ב כאתרי הדגמות של מערכות 6000 Ultra של החברה.
להערכת ההנהלה, מכירות אלו יאפשרו לחברה לחשוף את הטכנולוגיה והיכולות שלה ליצרני אריזות נוספים, זאת תוך מתן מענה שיווקי מושלם בסביבת ייצור אמיתית מהדרגה הראשונה.
כמו כן, החברה חזרה להשתתף בתערוכות בינלאומיות להצגת המערכות והטכנולוגיה שלה. לאחרונה השתתפה בתערוכה ראשונה באירופה מאז הקורונה – תערוכת Print4All באיטליה, שבמסגרתה הציגה החברה לראשונה את מערכת ה-6000 Ultra ללקוחות בשוק האירופאי, וריכזה סביבה עניין רב, תוך שהחברה אוספת כ-200 לידים חדשים ואיכותיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה