השוק

החברה המובילה בעולם הודיעה על שיתוף פעולה ייחודי בישראל

חברת TSG זכתה בהסמכה מחברת Genesys העולמית, החברה המובילה בעולם בתחום ה-Contact Centers כשותפת זהב: "ממחיש יותר מכל את מחויבותנו העמוקה לספק את הפתרונות הטובים ביותר בשוק" 
מערכת ice |  1
מנכ"ל TSG, אריק קילמן (צילום יחצ)
חברת TSG זכתה בהסמכה מחברת ג'נסיס העולמית, החברה המובילה בעולם בתחום ה-Contact Centers כשותפת זהב (Gold Partner), המועדון היוקרתי של השותפים המובילים של ג'נסיס בעולם. 
TSG הינה השותפה היחידה של Genesys בארץ הזוכה במעמד זה וזאת בשל ניסיונה הרב בתחום, הכולל הקמה ותחזוקה של מוקדי שירות לקוחות לארגונים וחברות מובילים כגון בנק לאומי, בנק הפועלים, ישראכארט, בזק, הראל, מגדל, פרטנר ועוד ומשרתת עשרות אלפי נציגים במערכי השירות השונים בארץ.
TSG ביססה את היכולת להבין את התהליכים המורכבים במוקדי שירות לקוחות ולהטמיע פתרונות חדשניים המאפשרים לייעל את עבודת המוקד ומסע הלקוח, רמת ההכשרה המקיפה של הצוות המקצועי המטמיע את המערכת בפועל, ציוני סקרי שביעות רצון לקוחות גבוהים ועמידה בקריטריונים נוספים.
מערכת ניהול מוקדי השירות של ג'נסיס פועלת בקרב החברות המובילות בעולם כולל חברות Fortune 500 ומערכותיה מוטמעות במעל מ 100 מדינות בחברות הגדולות והידועות בעולם. מזה שנים רבות וברציפות, מוגדרת ג'נסיס כמובילה עולמית בתחום חווית הלקוח, ע"י האנליסטים המובילים בעולם. דליה ישראל מנהלת תחום הקונטקט סנטר CTI  בחברת  - TSG.
"אנו נמצאים בחיפוש מתמיד אחר יצירת חווית לקוח מיטבית ומסע לקוח רציף ואיכותי. בחירתה של ג'נסיס, מובילת מערכות הקונטקט סנטר ביצירת חווית לקוח, ממחישה יותר מכל את מחויבותנו העמוקה לספק את הפתרונות הטובים ביותר בשוק" אמר שלומי ברגיג, מנהל הפעילות העסקית של ג'נסיס בישראל.
ברגיג הוסיף: "TSG מוכיחים שנה אחר שנה את המחויבות שלהם לשוק הישראלי. השנה האחרונה הסתיימה בגידול שנתי של למעלה מ-100%. הישג זה לא היה מושג ללא הצוות המקצועי של TSG שמצליח להדגים ללקוחותינו הוותיקים והחדשים שהשילוב בין TSG ל ג'נסיס הוא שילוב מנצח בתחום חווית הלקוח. אנחנו שמחים וגאים בהסמכת הזהב של TSG שתתרום רבות להמשך ביסוס מעמד ג'נסיס כמובילת תחום חווית הלקוח בישראל ובעולם".
מערכת ג'נסיס משלבת בין ממשק הVoice  ל-Digital במוקדי שירות הלקוחות ליצירת חווית לקוח אחידה, יעילה ואיכותית. במצב כיום במוקדי שירות הלקוחות, גם באלה בעלי מערכות רב ערוציות ( Omnichannel), לא קיים  סכרון ותיאום בין פניה של לקוח למוקד בערוצים דיגיטליים (וואטסאפ, מסנג'ר, מייל ועוד) לבין הפניה בערוץ הטלפוני, כך שלנציג השירות יש תמונה חלקית של פניות הלקוח בערוצים השונים. מצב שכיח זה מעכב ופוגע בחוויית השירות של אלפי לקוחות מדי יום. 
מערכת ג'נסיס מטפלת באופן אחוד ומשלבת את הטיפול בערוצים הטלפוניים לערוצי הדיגיטל,  לכדי יצירת מסע לקוח מלא מקצה לקצה המאפשר לספק מסרים אחידים ועקביים בערוצי הפניה השונים. כאשר נציג השירות המקבל פניה של לקוח באחד מהערוצים הקיימים (דיגיטל או voice), הוא ממשיך למעשה את הטיפול בלקוח ובפניה ישירות מהפעם האחרונה בה פנה הלקוח למוקד, ללא קשר לערוץ בו פנה. באופן זה פניית הלקוח מטופלת בהקשר של הפניות הקודמות (לדוגמה כחלק מתהליך של קבלת הלוואה, טיפול בתביעה, או שדרוג קו תקשורת) כך שמסע הלקוח לא נקטע וחווית השירות עבורו אמינה, עקבית ואיכותית.  
חברת TSG הינה בית מערכות מבוססות תוכנה וספקית עולמית של שירותי טכנולוגיית מידע (IT) וסייבר. ל-TSG ניסיון של למעלה מארבעה עשורים בפיתוח מערכות שו"ב, יישומי מחשוב, מתן שירותי ייעוץ והפצת תוכנה, ואינטגרציה של פרוייקטי Turn Key למגזרי הביטחון, הטלקום, הפיננסים והשירותים הציבוריים. בין לקוחותיה המרכזיים של החברה בארץ ובעולם נמצאים צה"ל, משטרת ישראל, משרד ראש הממשלה, משרד האנרגיה, משרד המשפטים, חברות ביטחוניות, צבאות וגופי ביטחון זרים, חברות תקשורת, בנקים, חברות ביטוח ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שטויות
    עובד לשעבר 07/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה במצב הכי גרוע שלה מאי פעם. חברת תוכנה שכל העובדים הוותיקים עוזבים אותה ולא מצליחה לגייס מתפארת בשת"פ עם חברה שמתמחה שמרכזי שירות לקוחות רק מראה לאן החברה הזו הולכת...
    סגור