השוק

התחרות השנתית למצוינות בשירות: מי במקום הראשון?

קבוצת ח.י. זכתה במקום הראשון בקטגוריית "השירות מתחיל מבפנים" בתחרות השנתית של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), בזכות אפליקציית החנייה הייעודית "חניתה" 
מערכת ice |  1
אפליקציית החנייה חניתה (צילום יחצ)
כבכל שנה, ערך המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) את התחרות השנתית למצוינות בשירות וחוויית הלקוח. בתחרות המחולקת ל-7 קטגוריות, זכתה קבוצת ח.י. במקום הראשון בקטגוריית "השירות מתחיל מבפנים", עם המהלך הייחודי בהשקת אפליקציית "חניתה" המיועדת לסייע לעובדי החברה להתגבר על מצוקת החנייה באזור כפר סבא, ואשר הביא לעלייה משמעותית בשביעות הרצון והנוחות של העובדים. 
כחלק מהאסטרטגיה של קבוצת ח.י. להעניק לעובדיה חוויה ייחודית, מציעה הקבוצה את שירות אפליקציית "חניתה" אשר יקל על העובדים למצוא חנייה באזור העבודה. המהלך מבליט את הרצון של קבוצת ח.י. לתת חוויה ושירות מצוינים גם ללקוחות החברה וגם לעובדיה.
לדברי מני דהן, מנהל חוויית לקוח ודיגיטל בקבוצת ח.י.: "אנו מודים למרכז הישראלי לניהול ולצוות השופטים על הבחירה (הנבונה) ב'חניתה' במקום הראשון בקטגוריית 'השירות מתחיל מבפנים' מיום הקמתה, חרתה הקבוצה על דגלה את נושא השירות והחוויה ללקוחות החשובים ביותר - העובדים, ואנו משקיעים בזה משאבים רבים בערוצים שונים. בהזדמנות זו אני רוצה להודות ל-655 עובדי הקבוצה שמקפידים מדי יום להעניק שירות מצוין וממשיכים לקבוע סטנדרט שירות חדש בישראל".
קבוצת ח.י. הוקמה בשנת 1986 ומעסיקה מעל 650 עובדים. הקבוצה כוללת 10 חברות בעלות פעילות ענפה במגוון רחב של תחומים: יבוא והפצה של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ממותגים בולטים, תכנון וביצוע של פרויקטים בתחום האנרגיה, קמעונאות, נדל"ן, שירות ולוגיסטיקה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואוו איך אפשר לקבל את האפליקציה..? (ל"ת)
    יניב 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור