השוק

הסטארט אפ אגריטסק השלים סבב גיוס של 26 מיליון דולר

אגריטסק עוסקת בתחום המתפתח של הבינה המלאכותית בתחומי החקלאות; אגרי-טק פיתחה מערכת לניהול קרקע ודשנים ועד הקציר או הקטיף; 
ניצן כהן | 
אגרוטק (צילום freepik)
חברת אגריטסק Agritask השלימה סבב גיוס שני (B) של 26 מיליון דולר. את הסבב הובילו Liechtenstein Group, יחד עם Smart Agro Fund,  Bridges Israel impact investment fund  ובהשתתפות משקיעים קיימים וביניהם .Insuresilience Investment Fund הגיוס הנוכחי ישמש להאצת פיתוח המוצר, הגדלת מערך השיווק והמכירות ברחבי העולם וגיוס אנשי מפתח לצוות הבינלאומי של החברה.
החברה הוקמה על ידי היזם הסדרתי ישראל פריייר, ופיתחה פלטפורמת SaaS לניהול חכם של ייצור חקלאי בשילוב AI החברה פועלת בעולמות תעשיית המזון ובעולמות הביטוח החקלאי. מטה החברה נמצא בתל אביב, עם משרדים בברזיל ובבולגריה, והיא מעסיקה כ-70 עובדים ברחבי העולם.

המערכת שפיתחה Agritask מספקת פתרון לניהול תהליך הייצור והגידול בחוות חקלאיות, החל מניהול קרקע ודשנים, לאורך תהליך הגידול ועד ללוגיסטיקה של הקציר או הקטיף והשלבים שאחריהם. הדאטה נאסף תחת פלטפורמה דיגיטלית אחת ועל בסיס מסד נתונים אחוד. המערכת מספקת למשתמשים תמונת מצב מדויקת של תהליך הגידול בשדה על בסיס עיבוד וניתוח מגוון רחב של נתונים בזמן אמת, על מנת לשפר משמעותית את תהליך קבלת ההחלטות האגרונומיות בשדה ובשרשת האספקה.
התוכנה נמצאת בשימוש חברות מזון מובילות בעולם וביניהן Heineken  ו- Starbucks, והיא מנטרת מעל ל50 סוגי יבול שונים ומכסה מעל ל20 מיליון דונם של שטח חקלאי במעל ל35 מדינות. בנוסף, לחברה שיתופי פעולה עם חברות ביטוח חקלאי מובילות כגון SCOR , Zurich ,MAPFRE המאפשרים להרחיב את סל מוצרי הביטוח שלהן.
''אנחנו רואים את ההתפתחויות בתעשיית המזון, שצועדת לקראת מעבר לחקלאות ברת קיימא ומתחדשת, רק בשנה האחרונה הצטרפו אלינו כלקוחות חמישה מהמותגים המובילים בתעשייה. טכנולוגיה ודאטה ממלאים תפקיד ביצירת שקיפות לאורך שרשרת האספקה בענף ו- Agritask נמצאת בעמדת מפתח בהובלת התהליך"' ציין אופיר ארדון, מנכ''ל Agritask.
''התרשמנו מאוד מההשפעה שצברה Agritask ברחבי העולם, כמו גם מהאנשים, החזון והאסטרטגיה של החברה.'' מדברי קונסטנטין ליכטנשטיין וג'והנס מירן, מנהלים שותפים של Liechtenstein Group .''אנחנו מחפשים מודלים עסקיים חדשניים וברי קיימא להשקעה, ואנחנו סוברים ש Agritask תמלא תפקיד משמעותי בהבטחת עתיד ייצור המזון ותשפיע על חייהם של חקלאים ברחבי העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה