השוק

קרן ארביטראז' וליו רכשה חבילת מניות אבגד בפרמיה 10%

אבגד עוסקת בתחום ההתחדשות העירונית; במונחים כספיים מדובר אמנם ברכישה בסדר גודל קטן אך המניה, בניגוד למגמה הכוללת בבורסה עולה בכ-4%
ניצן כהן | 
בורסה (צילום פלאש 90, pixabay)
קרן ההשקעות ארביטראז' וליו רכשה חבילת מניות של חברת אבגד בהנפקה פרטית ובפרמיה של 10% על מחיר השוק של המניה. בתגובה לעסקה עולה מניית אבגד בבורסה בכ-4% וניתן להניח כי המניה הייתה עולה אף יותר אלמלא המגמה השלילית השולטת היום בשווקים.
מיכאל (מיכי) רצון, יו"ר ומייסד חברת אב-גד: "כחברה יציבה וחזקה לטווח ארוך בתחום ההתחדשות העירונית, הקבוצה נמצאת בתהליך צמיחה ואנו נמצאים בעמדה הנכונה, מבחינת היכולות הביצועיות והפיננסיות לקחת חלק משמעותי בשוק זה. אנו מודים לקרן ארביטראז' ואליו, קרן הגידור שהובילה בתשואה בשנת 2021, על הבעת האמון בעסקי החברה ובהנהלתה.
שלומי ארדן ואילן רוזנברג שותפים מנהלים בקרן מסרו: "תחום ההתחדשות העירונית צפוי להיות אחראי לייזום של עשרות אלפי יחידות דיור בשנים הקרובות ובהיקף כספי עצום. מניתוח כלכלי שערכנו נראה כי אב-גד חריגה בשמרנותה מבין החברות בענף, מה שיוצר לדעתנו הזדמנות השקעה מעניינת בתחום הצומח בו עוסקת החברה. להערכתנו היכולות שהחברה פיתחה יישאו ערך עבור המשקיעים בעתיד הקרוב ובכלל".
אב-גד, עוסקת בייזום ובניה למגורים וביצוע בשוק ההתחדשות העירונית, הקצתה כאמור, 150 אלף מניות ו- 125 אלף כתבי אופציות, ללא תמורה, הניתנים למימוש למניה במחיר של 15 שקל לכל אופציה, בתמורה של כ- 1.95 מיליון שקל, לפי מחיר של 13 שקל למניה, המשקף פרמיה של כ- 10% על מחיר המניה בסיום יום המסחר ביום העסקה.
אב- גד מתמחה בשוק ההתחדשות העירונית.  החברה נוסדה בשנת 1996 ע"י מיכאל רצון, ומנוהלת על ידי מנכ"ל החברה, ראם רצון, ומעסיקה כיום 30 עובדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה