השוק

שלמה אליהו כובל את מלצר "נוביל ביחד את מגדל"

יו"ר מגדל אחזקות, שלמה אליהו, פורש מתפקידו הבוקר בחברה בה התחיל כנער שליח עד רכישתה לפני עשור. למרות שיהיה רק חבר דירקטוריון, מבהירים אליהו ומלצר כי ההנהגה תהיה משותפת
מערכת ice |  2
שלמה אליהו חנן מלצר (צילום יונתן זינדל פלאש 90 יחצ)
חנן מלצר צפוי להתמנות לתפקיד יושב ראש הדירקטוריון של מגדל אחזקות באספה הכללית הקרובה, כפי שכבר פורסם אתמול ב-ice. כזכור, שלמה אליהו, בעל השליטה בחברת מגדל אחזקות, הודיע על פרישתו הצפויה הבוקר מתפקידו כיו"ר הדירקטוריון וכי ימשיך לכהן כדירקטור החברה.
למרות כניסתו של מלצר לתפקיד היו"ר, אליהו מבהיר כי הוא אינו יוצא מהתמונה וכי מלצר יפעל יחד עם הדירקטוריון בו הוא נמצא: "אני בטוח כי  השופט בדימוס מלצר, יחד עם דירקטוריון מגדל אחזקות שאני אמשיך להיות חלק ממנו, וכן עם המנכ"ל המיועד של מגדל אחזקות ועם האורגנים של מגדל ביטוח ומגדל שוקי הון, נדע להוביל את קבוצת מגדל לעבר יעדים חדשים".

אליהו אמר היום כי מגזל אחזקות הינו הנכס המשמעותי ביותר שלו וכי רכישתו הייתה ציון דרך מבחינתו "התחלתי כנער שליח בחברת מגדל ורכישת השליטה בחברה לפני כעשר שנים הייתה מעין סגירת מעגל עבורי. בכל התקופה מאז שרכשתי את השליטה בחברה, כל פעולה שעשיתי- כוונה לטובת כלל מחזיקי העניין במגדל ביטוח ובמגדל אחזקות, ובכלל זה לטובת משקיעיה של מגדל אחזקות, וכן של המבוטחים והעמיתים במגדל ביטוח".
"לאור מכלול האירועים בשנתיים האחרונות, הגעתי למסקנה, כי בשלה העת לסיים את כהונתי, ולכן הודעתי היום על פרישתי הצפויה כיו"ר מגדל אחזקות. אני שמח וגאה מאד שחנן מלצר, שופט עליון בדימוס, בעל שיעור קומה, עם מומחיות וניסיון גם בתחום העסקי ובתחום הממשל התאגידי, נענה לבקשה להצטרף למשפחת מגדל, ולסייע לה בכל האתגרים שבפניה", הוסיף אליהו.
".
המשנה לנשיאת בית המשפט העליון בדימוס, השופט בדימוס חנן מלצר, יו"ר מגדל אחזקות המיועד אמר היום כי הוא שמח להצטרף למגדל ואף שיבח את החברה: "עבורי זו זכות ובמידה מסוימת אף שליחות ציבורית לכהן כיו"ר הדירקטוריון של מגדל אחזקות, שהיא מספינות הדגל של עולם הביטוח והפיננסים, ולסייע לה להגשים את כל האתגרים שבפניה ולהמשיך להוביל את תחום הביטוח וההשקעות".
על התפטרותו של אליהו מתפקיד היו"ר, אמר מלצר שהדבר נעשה "מתוך רצון להבטיח שקט תעשייתי ויציבות בקבוצה", וכי המעשה היה "התנהלות אצילית ממש".
גם מלצר רמז כי לא יקבל החלטות לבדו וכי יוביל את מגדל בסיוע הדירקטוריון: "קבוצת מגדל איננה חברה של איש אחד, אלא מקבץ גדול של מנהלים ועובדים, כולם מומחים בתחומם, בעלי ידע וניסיון, ואני בטוח שבסיועו של הדירקטוריון לצידי, המנכ"ל המיועד, והאורגנים של חברות הקבוצה, נדע להצעיד את הקבוצה קדימה"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מזל שלא מצא משהוא במישען (ל"ת)
    חיחי 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מה אתם רוצים שאגיד:
    איתן בוקס 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא זכאי ??? ???? : זה מה שאגיד לכם: מרכוס ברלין זה לא בנימין נתניהו. ואני גם לא מחפש שהוא ינהל את המלחמות שלי על הגב שלו. נקודה.
    סגור