השוק

החברה הישראלית לפרילאנסרים רכשה מתחרה בכמעט 100 מיליון דולר

פייבר, ענקית כלכלת החלטורה הישראלית, הודיעה כי רכשה סטארטאפ ישראלי המיועד להביא את העבודה מול פרילאנסרים גם לארגונים, תמורת סכום של קרוב ל-100 מיליון דולר
מערכת ice | 
מיכה קאופמן פייבר (צילום Fiverr יחצ)
חלוצת "כלכלת החלטורה" הישראלית Fiverr הודיעה היום על הסכם לרכישת הסטארטאפ הישראלי Stoke Talent, שמספק פתרון לניהול עובדים עצמאים בארגונים. סכום הרכישה: 95 מיליון דולר.
Stoke Talent הוקמה בפברואר 2019 על ידי היזמים שחר ארז וחיליק פז, ופיתחה מעין ממשק ניהול כולל להעסקת פרילאנסרים, עבודה מולם ותשלום. בסך הכל הושקעו עד היום כ-20 מיליון דולר – 4.5 מיליון בסבב סיד לפני כשנתיים ועוד כ-15.5 מיליון בסבב גיוס משמעותי ראשון בתחילת הקיץ האחרון. בין המשקיעים העיקריים היו הקרנות הישראליות TVL Partners, Dynamic Loop Capital ו-Bettery Ventures, שיזכו להחזר מכובד מאוד על ההשקעות שלהן.
החברה ציינה כי פעילות Stoke Talent, המעסיקה 30 עובדים בתל אביב, תישאר עצמאית לעת עתה. עם זאת, החברה יעבדו על שילוב המערכות שלהן לפיתרון כולל לתחום העסקת פרילאנסרים בארגונים.
שחר ארז, מייסד משותף ומנכ"ל Stoke Talent, אמר כי "אנו רואים בעצמנו שותפים לחזון של Fiverr, שרואה בפרילאנסרים משאב יקר ערך, שיכול לתרום רבות לחברות וארגונים. מדובר בהזדמנות מדהימה להמשיך לעשות את מה שאנחנו אוהבים, רק באופן רחב ומשמעותי יותר. יחד עם Fiverr יש לנו את היכולת לבנות אקו-סיסטם בו עסקים יכולים להעסיק פרילנאסרים במגוון ערוצים, ולייצר עבור עצמם כלים לניהול יעיל של התקשרויות עימם בזירת המסחר של Fiverr. בין שתי החברות קיימות סינרגיות משמעותיות ואנו נרגשים לקראת מה שצופן העתיד".
מיכה קאופמן, מייסד ומנכ"ל Fiverr, אמר כי "הרכישה של Stoke Talent היא צעד טבעי ונכון ל-Fiverr, שמאפשר לנו לתת מענה לארגונים גדולים יותר, להציע פתרונות תוכנה לעסקים שכבר מעסיקים פרילאנסרים וכעת יכולים לנהל את העבודה מולם בקלות וביעילות, בנוסף לקבלת גישה לשוק הפרילאנסרים העובדים באוף-ליין – שוק שעודנו גדול ורחב יותר מזה של פרילאנסרים העובדים און-ליין. Stoke היא פלטפורמה מצוינת שצומחת במהירות, עם צוות מעולה שעומד מאחוריה, ואנו מאד שמחים לצרף אותם למשפחה שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה