השוק

לקראת הרישום בארה"ב, ברנמילר מקצה מניות בהנחה של 15%

ברנמילר הודיעה היום על הקצאה פרטית של מניות לקופות הגמל של מור, קרן קלובר ואלפא קפיטל; ההקצאה תכניס לקופת החברה 15 מיליון דולר כשמור והקרנות יקבלו זכות להשתתף בכל הנפקה עתידית של החברה עד לגובה של מחצית מהגיוס
ניצן כהן | 
ניר ברנמילר (צילום באדיבות החברה)
לקראת הרישום למסחר בניו יורק, ברנמילר יוצאת בהקצאה פרטית של מניות ואופציות לקופות הגמל של מור, קרן קלובר ואלפא קפיטל. ההקצאה תכניס לקופת החברה 15 מיליון דולר והמחיר משקף הנחה של 15% על המחיר הממוצע של המניה בימים האחרונים.
אבי ברנמילר, מנכ"ל ברנמילר אנרג'י: "גיוס הון זה הינו חלק משמעותי בהיערכותנו לרישום החברה בבורסת הנאסד"ק בארה"ב. שנת 2021 מהווה נקודת ציון חשובה במאבק בהתחממות הגלובלית וצמצום פליטות, ולברנמילר הטכנולוגיה הנכונה בזמן הנכון לקחת חלק משמעותי במאבק זה.
הודענו לאחרונה כי אנו נמצאים במו"מ מתקדם עם קבוצת פיליפ מוריס העולמית לאספקת מערכות אגירה, מהלך שמובילה פיליפ מוריס בהתאם לאסטרטגייה המוצהרת שלה להפחית את פליטות גזי החממה באתרי הייצור שלה ברחבי העולם. במקביל, אנו נמצאים בתנופת פעילות משמעותית עם פרויקטים בשלבים מתקדמים בברזיל, ארה"ב, איטליה וישראל ומעריכים כי ועדת האקלים בגלזגו שמתקיימת השבוע תספק רוח גבית משמעותית לפעילותינו".

אורי קרן, שותף ומנהל השקעות ראשי במור גמל: ״כחלק מהמחויבות שלנו לסביבה בה אנו פועלים, אנו מאמינים בהשקעות בתחום, ובוחנים כל העת חברות רלוונטיות. כחלק מכך, אנו עוקבים אחרי ברנמילר כבר תקופה, ומעריכים שלפתרון שלה פוטנציאל משמעותי, וביכולתה להשיא בטווח הארוך ערך למשקיעים״.
ההקצאה הפרטית תבוצע בשני חלקים שווים לפי החלוקה הבאה: הקרן האירופית Alpha Capital Anstalt תשקיע 7.5 מיליון דולר, קרן הגידור Clover Wolf תשקיע 3.5 מיליון דולר, ובית ההשקעות מור ישקיעו 4 מיליון דולר.
בשלב הראשון תגייס ברנמילר 7.5 מיליון דולר בתמורה להקצאה 3,397,937 מניות רגילות של החברה. מועד ההשלמה של שלב זה יחול תוך שלושה ימי מסחר ממועד קבלת אישור האסיפה ואישור הבורסה.
בשלב השני, שיבוצע לאחר קבלת אישור לרישום החברה בנאסד"ק, תגייס החברה את יתרת הסכום בסך כ-7.5 מיליון דולר, יגויסו בדרך של הקצאת 3,048,968 מניות רגילות ו-348,968 כתבי אופציה אשר יוקצו ל- אלפא קפיטל אנסטאלט. 
את ברנמילר אנרג'י ליוו בעסקה עורכי הדין עודד הר אבן ורעות אלפיה ממשרד סאליבן תל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה