השוק

אוטופליט השלימה גיוס של 20 מיליון דולר

אוטופליט הודיעה על השלמת סבב גיוס שני בסך 20 מיליון דולר בהובלת קרן ההשקעות קיפריים קאפיטל. הגיוס יאפשר את התרחבות החברה על ידי פתיחה של משרדים בסינגפור, לונדון וניו יורק ותגדיל את צוות המו"פ של החברה
מערכת ice | 
קובי איזנברג ודור שי (צילום אלון גרונדמן)
אוטופליט (Autofleet) מודיעה היום (חמישי) על השלמת סבב גיוס B בסך 20 מיליון דולר, בהובלת קרן ההשקעות KeyFrame Capital לצד השקעות אסטרטגיות של Fujitsu Ventures Fund LLC) Fujitsu) וחברת הצמיגים האמריקאית   Goodyear (Goodyear Tire & Rubber). בסבב השתתפו גם המשקיעים הקיימים, בהם Mizmaa Ventures, Maniv Mobility ו-Next Gear Ventures.
Autofleet פיתחה מערכת מבוססת בינה מלאכותית לניהול ואופטימיזציה של ציי רכבים. הכסף שגויס יאפשר ל-Autofleet שהוקמה ע"י קובי איזנברג, מנכ"ל החברה, ודור שי, סמנכ"ל הטכנולוגיה להתרחבות ברחבי העולם על ידי פתיחת משרדים בסינגפור, לונדון וניו יורק לצד הגדלת צוות המחקר והפיתוח של החברה בישראל.
קובי איזנברג, מנכ"ל Autofleet: "הגיוס הנוכחי הוא אבן דרך משמעותית עבורנו ומשקף את הבעת האמון בצוות ובטכנולוגיה שפיתחנו. תמיכתם המתמשכת של המשקיעים הקיימים, וההשקעה האסטרטגית של גופים מובילים בתחום התחבורה והרכב העולמי, מהווה קרש קפיצה להמשך הצמיחה המהירה של החברה".
שוניצ'י קו, ראש תחום תחבורה דיגיטלית ב- Fujitsu: "הטכנולוגיה של Autofleet משלימה את פתרונות הלוגיסטיקה והתחבורה של Fujitsu. אנו ערים לביקוש גובר מצד לקוחותינו ברחבי העולם בחיפוש אחר דרכים לייעל את ציי הלוגיסטיקה שלהם ובמקביל פועלים למזער משברים סביבתיים כגון זיהום אוויר ומחסור בעובדים בתחום הלוגיסטיקה."
איתן גולדסמית', שותף ב-Keyframe Capital: "היכולות של Autofleet לשפר את מדדי הליבה של ציי רכב מכל סוגי הרכבים והגדלים, היא לדעתנו הזדמנות שוק אדירה, אבל היכולת של Autofleet לאפשר לציים לא מנוצלים או אפילו חדשים להשיק שרותי תחבורה חדשים הופכת את זה להזדמנות מעניינת עוד יותר."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה