השוק

גאוקס תספק מערכות באסיה, פוטנציאל ההכנסות - כמה מיליוני דולרים

ההסכם החדש של גאוקס הוא השני מתחילת השנה וצפוי להניב לה הכנסות משמעותיות; גאוקס היא אחת ההשקעות של שור-טק שפועלת בתחום המתפתח של דיגיטציה של חברות ביטוח
ניצן כהן | 
רן צרור (צילום טל כהן)
גאוקס שבין המשקיעים שלה ניתן למצוא את שור-טק, חתמה על הסכם מסחרי שני מתחילת השנה ומדובר בהסכם משמעותי עם חברת ביטוח מאסיה שההכנסות ממנה עשויות להגיע לכמה מיליוני דולרים.
בגאוקס לא מסרו את שם החברה אך לטענתם מדובר בחברת ביטוח גלובלית מהמובילות באסיה בביטוחי מבנה, והפועלת במעל 30 מדינות. ההסכם עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה של חברת הביטוח לבצע מעבר לדיגיטיזציה של עולם הביטוח, ובמסגרתו תשלב החברה את הטכנולוגיה של גאוקס בתוך פלטפורמה דיגיטלית בתחום ביטוחי הרכוש. באופן זה, תוכל החברה לשפר את הדיוק בתהליך החיתום בצורה טובה יותר.
במסגרת ההסכם, סוכם כי חברת הביטוח תרכוש מגאוקס מערכות ותשלם סכום נוסף קבוע מראש עבור כל אספקת נתונים תלת מימדיים אודות מבנה נוסף. להערכת גאוקס, היקף העסקה צפוי להגיע לכ-1.5 מיליון דולר בתקופה של 12 החודשים בהם תבוצע הנעת התהליך. גאוקס תהא זכאית להכנסה שלא תפחת ממאות אלפי דולרים עבור מכסת הנתונים.  
מדובר בהסכם שני של גאוקס מתחילת השנה, כאשר במהלך יולי 2021 חתמה החברה על הסכם מסחרי ראשון עם החברה הממשלתית באוסטרליה, שכולל מיפוי מלא בתלת מימד של 18 מיליון מבנים ברחבי יבשת אוסטרליה וזאת על סמך צילומי אויר. הטכנולוגיה של גאוקס תחליף את הטכנולוגיה הישנה שהחברה הממשלתית האוסטרלית עשתה בה שימוש עד כה.
רן צרור, מנכ"ל שור-טק השקעות, מבעלי גאוקס: "אנחנו מאמינים שנראה התפתחויות משמעותיות נוספות בכל החברות בהן שור-טק משקיעה, לצד השקעות אטרקטיביות נוספות שנבצע". 
איציק לביא, ממייסדי ומנכ"ל גאוקס, "אנחנו מאמינים כי היקף העיסקה יגדל למיליוני דולרים בשנים הקרובות ויפתח לנו דלתות להסכמים מסחריים משמעותיים נוספים. בנוסף אנחנו מאמינים שנדע להרחיב את ההסכם הזה ולהגיע ל-ARR של מיליוני דולרים. הסכם זה, לצד הסכמים שכבר עשינו והסכמים נוספים עליהם אנו עומלים, מכינים אותנו לקראת גיוס סבב A משמעותי".
גאוקס הוקמה ב-2018 על ידי איציק לביא, המשמש מנכ"ל, אלי לביא, מנהל טכנולוגי, וגיא עטר, מנהל פיתוח עסקי. החברה השלימה גיוס סיד משותפות שור-טק הבורסאית, בראשותו של שר הבריאות לשעבר, דני נווה, ומקרן ICM, שמנהלת מעל ל-20 מיליארד דולר וזו השקעה ראשונה שלה בישראל. גאוקס מעסיקה 24 עובדים, מתוכם 15 במרכז פיתוח בישראל ונמצאת בתהליך של התרחבות וקליטת עובדים חדשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה