השוק

פלאסאנמור: מו"מ משמעותי עם קופ"ח מכבי

החברה מנהלת מו"מ עם קופת חולים מכבי למכירת 20 אלף מכשירי אולטרסאונד ביתי; מנכ"ל החברה: "ההסכם הוא חלק מהרחבת הפרישה השיווקית של המערכת"
ניצן כהן | 
האקזיט של המושבניקים (צילום pexels edit ice)
פלסאנמור דיווחה אתמול על מו"מ מתקדם עם קופת חולים מכבי. במסגרת המו"מ אמורה החברה להגיע להסכם סופי לפיו מכבי תרכוש מאות יחידות של המכשיר במסגרת פיילוט שתבצע כבר בשבועות הקרובים. בהתאם לתוצאות הפיילוט, אמורה קופ"ח מכבי להגדיל את היקף ההזמנות מהחברה ל-20 אלף יחידות בשווי כולל של 6 מיליון דולר.
ד"ר אלעזר זוננשיין, מנכ"ל פלסאנמור: "אנחנו שמחים לעדכן על מו"מ מתקדם עם קופת חולים מכבי וכניסה של הקופה לשלב הפיילוט בשבועות הקרובים. ההסכם המתגבש הינו אחד מממספר הסכמים שהחברה שוקדת עליהם כחלק מהרחבת הפרישה השיווקית כפתרון לנשים הריוניות . בנוסף, החברה ממשיכה בתוכניתה העסקית לצמיחה מואצת במכירות המוצר הראשון ומתקדמת בהרחבת הפורטפוליו למוצרים/יישומים נוספים עם לקוחות נוספים בארץ ובחו"ל".
פלסאנמור, השלימה בחודש יוני האחרון הנפקת בת"א. החברה מפתחת מוצר נוסף בתחום מעקב זקיקים, עבורו כבר התקבל אישור הלסינקי לביצוע ניסוי קליני. כמו כן, החברה מפתחת מוצרי אולטרסאונד לניטור מצבם של חולים כרוניים במחלות לב וכליות.
בחודש יולי האחרון עדכנה החברה כי חתמה על הסכם עם המרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע, בנוגע לביצוע ניסוי היתכנות ושימושיות במכשיר הזקיקים שהיא מפתחת (Pulsenmore FC), המיועד לשימוש על ידי נשים הנמצאות בתהליכי הפריה חוץ-גופית (IVF). הליך הפריה חוץ גופית דורש מספר לא מבוטל של סריקות אולטרסאונד.
בחברה מציינים, כי ,מעבר לסריקה ביתית, באמצעות השימוש במכשיר הזקיקים הביתי, יחסוך למטופלות את הצורך בהגעה פיזית למרכזי בריאות האישה בבתי החולים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה