השוק

eToro מציגה: עלייה בהכנסות אבל גם עליה בהפסדים

חברת הפינטק השיגה ברבעון השני הכנסות של 362 מיליון דולר והפסדים של 89 מיליון דולר; בחברה יש כיום 23.2 מיליון חשבונות
ניצן כהן | 
יוני אסיא (צילום יחצ איטורו)
חברת הפינטק הישראלית eToro סיימה את הרבעון השני של השנה עם הכנסות של 362 מיליון דולר והפסדים של 89 מיליון דולר. הכנסות החברה זינקו פי 2.5 ביחס לרבעון השני של 2020 כשעיקר ההפסדים (כ-71 מיליון דולר) נגרמו בשל רישום חשבונאי של הקצאת האופציות לעובדים. בחברה רשומים כיום 23.2 מיליון משתמשים.
שלום ברקוביץ', סמנכ"ל כספים ומשנה למנכ"ל איטורו אמר: "איטורו ממשיכה להתקדם בהתאם לתחזית שלנו לשנת 2021. הרבעון השני של 2021 היה רבעון חזק עבור איטורו ואנו ממשיכים להתמקד בצמיחה ולא ברווחיות לטווח קצר ובהתאם לכך המשכנו להשקיע את ההכנסות בערוצי השיווק שלנו ובהרחבת היצע המוצרים והנוכחות הגלובלית שלנו.  
"במבט מעבר למספרי הרבעון השני, כמות המשתמשים החדשים שהצטרפו לאיטורו ופעולות המסחר הכוללות האטו עד כה ברבעון השלישי בהשוואה לשיאי המחצית הראשונה של  2021. כאשר בנינו את התחזיות  שלנו, נקטנו גישה שמרנית, ולקחנו בחשבון מגוון תנאי שוק והתנהגויות משקיעים."
יוני אסיא, מייסד-שותף ומנכ"ל איטורו אמר: "אנו ממשיכים לראות מומנטום חיובי חזק ונתוני הרבעון השני שלנו מעידים על גידול מתמשך במספר המשתמשים הרשומים החדשים וסך ההכנסות.
"מספר חשבונות המסחר גדל ב- 158% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד והגיע ל- 2 מיליון בסוף יוני 2021. העלייה בהיקף פעילות ההשקעה העצמאית וצמיחתה של איטורו משקפות מגמות ארוכות טווח בהתנהגות המשקיעים.
"משקיעים פרטיים (קמעונאיים) מחפשים שלוש יכולות מרכזיות בפלטפורמת השקעות: (1) גישה פשוטה לנכסי ההשקעה המעניינים אותם, כולל קריפטו, (2) ממשק נייד אינטואיטיבי וידידותי למשתמש ו- (3) ידע פיננסי, כולל היכולת להיעזר בידע ותובנות של משקיעים אחרים. אנו מספקים את שלוש היכולות האלה יחדיו, ומשוכנעים ביכולתנו להמשיך ולהוביל את הדמוקרטיזציה של עולם ההשקעות וכי נוסיף להרחיב את חלקנו בשוק ההולך וגדל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה