השוק

תוצאות שיא לזינגה, תזרים המזומנים קפץ ב-11%

החברה שאחראית ל'זינגה טקסס הולדם' הפופלארי, הוציאה את דוח הרבעון השני שלה, בו דווח על תזרים מזומנים של 161 מיליון דולר, החברה הודיעה גם על הסכם לרכישת StarLark שבסיסה בסין, מפתחת  Golf Rival
כפיר אדר | 
זינגה (צילום ויקיפדיה)
זינגה הכריזה היום (ראשון) על תוצאות פיננסיות של הרבעון השני של 2021 ודיווחה על תוצאות מרשימות שכוללות הכנסות והזמנות שיא, כולל שיא ברבעון השני עם תזרים מזומנים תפעולי של 161 מיליון דולר, עלייה של 11% משנה לשנה.
כמו כן, החברה הספיקה במהלך הרבעון השני להשלים רכישה סגורה של Chartboost, פלטפורמת פרסום ומונטיזצייה מובילה לנייד. זינגה גם הכריזה על הסכם לרכישת StarLark שבסיסה בסין, מפתחת  Golf Rival.
 פרנק גיבו, מנכ"ל Zynga מסר: "השלמנו מחצית ראשונה חזקה של 2021, סיפקנו תוצאות אדירות ברבעון השני, השגנו את ההכנסות וההזמנות הרבעוניות הגבוהות ביותר שלנו ויצרנו את תזרים המזומנים התפעולי הטוב ביותר של זינגה אי פעם. האסטרטגיה הרב-שנתית שלנו להגדלת תיק השירותים שלנו, השקת משחקים חדשים והשקעה בהתרחבות גלובלית ממשיכה למצב את זינגה לצמיחה".
עוד הוסיף גיבו "היום, אנו נרגשים לברך באופן רשמי את כניסת צוות Chartboost לזינגה, כמו גם להודיע על הסכם לרכישת StarLark שבסיסה בסין – המפתחים המוכשרים מאחורי המשחק המצליח, Golf Rival".
Zynga היא פלטפורמת הדור הבא המובילה בתעשיית האפליקציות עם היכולת למטב פרסום ותפוקות פרוגרמטיות בקנה מידה גדול. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בקליפורניה עם אתרים בצפון ארה"ב, אירופה ואסיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה