השוק

ארטליסט רכשה את FXhome: "ממצבת את החברה לצד חברות כמו Adobe"

ארטליסט רכשה את חברת תוכנות עריכת וידאו וגלי עבודה ליוצרי תוכן.החברה צפויה לגייס עוד 100 עובדים. מייסד ומנכ"ל משותף בארטליסט: "תמיד ראינו בעצמנו כמי שהציבו סטנדרט חדש בתעשיית הרישיונות למוזיקה ווידאו"
מערכת ice | 
מייסדי ארטליסט (צילום ארטליסט)
חברת הקריאייטיב והטכנולוגיה ארטליסט מודיעה היום (רביעי) על רכישת FXhome, חברת תוכנות עריכת וידאו וכלי עבודה ליוצרי תוכן. שישה חודשים בלבד לאחר שרכשה את קטלוג המדיות הדיגיטליות Motion Array, ארטליסט מרחיבה את יכולות החברה ותחומי פעילותה.
בארטליסט טוענים כי רכישה זו מהווה צעד משמעותי בדרך להפיכתה לחוד החנית בעולם הטכנולוגי, המספקת ליוצרי תוכן לא רק את כל סוגי המדיה הדיגיטליים, אלא גם סט כלים מקצועי, יצירתי וחדשני המתחבר לשאר מוצרי החברה, שנועדו להעצים את רעיונותיהם דרך וידאו.
חברת ארטליסט, שהוקמה ע״י עירא בלסקי, איציק אלבז, אייל רז ואסי איילון, מעסיקה כיום למעלה מ-250 עובדים וצפויה לגייס כ-100 נוספים עד סוף 2021. בשנים האחרונות ארטליסט הרחיבה משמעותית את הנכסים בפלטפורמות שלה ליותר מ-820 אלף מדיות דיגיטליות שהיא מציעה לקהל יוצרי התוכן ברחבי העולם, באמצעות הגדלת קטלוג המוזיקה ארטליסט, השקת פלטפורמת קטעי הוידאו Artgrid, השקת קטלוג עצום ואיכותי של אפקטים קוליים ועל ידי רכישת Motion Array, קטלוג נכסים דיגיטלי עשיר הכולל תבניות וידאו מקצועיות, פריסטים, תוספים, אנימציות גרפיקה ועוד.
"רכישת FXhome ממצבת את חברת ארטליסט לצד חברות כמו אדובי העולמית המספקות פתרון 360 הכולל כלי עריכה ומדיות דיגיטליות", מסביר עירא בלסקי, מייסד ומנכ"ל משותף בארטליסט, "מעתה, יוצרי תוכן בכל הרמות יוכלו למצוא בארטליסט כל מה שהם צריכים כדי ליצור תוכן איכותי, החל מתוכנות וכלי עריכה חדשניים ועד מאגר ענק של נכסים דיגיטליים הטובים ביותר".
איציק אלבז, מייסד ומנכ"ל משותף בארטליסט, מוסיף: "תמיד ראינו בעצמנו כמי שהציבו סטנדרט חדש בתעשיית הרישיונות למוזיקה ווידאו, בעיקר מאז שהכנסנו את מודל המנויים וחוללנו מהפכה של ממש. רכישת FXhome נעשתה תחת אותו חזון ובמסגרת משימתנו להוות את חוד החנית בתעשייה, על ידי פיתוח מוצרים חדשניים המעניקים ערך ליוצרי תוכן מכל הסוגים ובכל הרמות, ומעצימים אותם לספר סיפור באמצעות וידאו."
"ארטליסט ו-FXhome יפתחו יחד את הכלים הטובים ביותר לדור הבא של יוצרי התוכן", אומר ג'ושוע דיוויס, מייסד FXhome. "איחוד כוחות זה יאפשר למיליוני משתמשים חדשים להשמיע את קולם ולספר את סיפורם באמצעות התוכן והתוכנה הטובים ביותר. זה היה החלום שלנו ב-FXhome במשך 20 שנה, ואני נרגש מההזמנות להפוך אותו למציאות בזכות ארטליסט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה