השוק

טסלה בצרות: רכב נשרף בשל דליקה בסוללות הרכב החשמליות

נהג מכונית מדגם S Plaid שנת 2021 ראה את רכבו עולה באש ביום שלישי האחרון בפנסילבניה, בזמן שלקח פיקוד על ההגה ונאלץ לחלץ את עצמו כשדלתות הרכב הפכו לתקולות. עד כמה מסוכנת תאונה שמקורה בסוללות?
כפיר אדר |  3
טסלה (צילום יוטיוב Roadshow)
לרגע הזה התפללו בטסלה לא להגיע. מכונית מדגם S Plaid שנת 2021 עלתה באש ביום שלישי האחרון בפנסילבניה, בזמן שהבעלים לקח פיקוד על ההגה, כך על פי צ'רלס מקגרווי, קצין הכבאות הראשי של מכבי האש של מריון, הנהג למרבה המזל נותר בחיים.
עורכי הדין של בעל הרכב סיפרו ל-CNBC כי הוא הבחין בעשן שמקורו בחלק האחורי של הרכב וניסה לפתוח ולפתוח את הדלתות, אך נאלץ למצוא במהירה את דרכו החוצה מהרכב, מכיוון שנראה שהמנעולים תקולים. לאחר שעזב את המכונית, היא החלה לנוע בכוחות עצמה והלהבות שרפו אותה.
 
שני צוותים של צוותי כיבוי עבדו במקום קצת יותר משלוש שעות בהתמודדות עם מצב החירום, אמר מקגרווי ל- CNBC. כפי שדיווח לאחרונה על ידי NBC, שריפות של סוללות רכב חשמליות עשויות להיעלם במלואן 25,000 ליטרים מים. לשם השוואה, ניתן לכבות שריפת רכב אופיינית הכוללת מנוע בעירה פנימית עם כ -300 ליטרים מים.
מכבי האש העבירו את הטסלה דגם S Plaid משנת 2021 למתחם כדי לאחסן אותו בבטחה בן לילה, אמר מקגרווי. מאז הבעלים הוציא את המכונית ממתקן זה, אמר מקגרווי, והביאה לחקירת הרכב באופן עצמאי כדי לנסות לקבוע את סיבת השריפה. מקגרווי אמר כי הצוותים שלו היו בקשר עם טסלה ועליהם לשחרר מידע נוסף באמצעות רשומות ציבוריות בקרוב.
דובר המינהל הלאומי לבטיחות בכבישים בדרכים אמר ל-CNBC כי הוא מודע לשריפת רכבי טסלה בפנסילבניה ונמצא בקשר עם סוכנויות רלוונטיות ועם היצרן בכדי לאסוף מידע נוסף על האירוע. "אם נתונים או חקירות מראים פגם או סיכון מובנה לבטיחות, NHTSA תנקוט בצעדים המתאימים כדי להגן על הציבור", אמר הדובר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מכונית חשמלית מסוכנת לבריאות ולחיים.
    יוסי 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שדה חשמלי מטורף שגורם לסרטן וסוללות שיישרפו כמו הסוללות של האופניים החשמליים.
    סגור
  • 2.
    אתם מתרגמים כתבות בגוגל טרנזלייט? (ל"ת)
    רמי 07/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    הכותרת אינה משקפת את המציאות
    רונן 07/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בפועל הסיכוי לשריפה ברכבי טסלה הוא כעשרית מרכבי מנועי בעירה פנימית. הסוללה בדגם S פלאד היא 1860 הותיקה שהוכיחה את אמינותה בכחצי מיליון רכבים מ 2012. תמיד שיש תאונה ברכב של טסלה היא זוכה לתהודה תקשורתית גבוהה. בפועל 4 הדגמים של טסלה הם ארבעת הדגמים הראשונים בדירוג של ניטסה ארגון הבטיחות האמרקאי
    סגור