השוק

זה הסכום המטורף שהוצע לג'ף בזוס על מקום בחללית התיירות שלו

אחד המושבים הראשונים על סיפונה של Blue Origin נמכר ב -2.8 מיליון דולר. ההצעה על המושב הוכפלה בפחות מ-24 שעות והיא עשויה לעלות עוד לפני סגירת המכרז ב-10 ביוני. זהותו של הזוכה תתגלה רק לאחר סיום שלב ההצעות האחרון 24 שעות ביממה של המכרז
כפיר אדר |  1
ג'ף בזוס (צילום אינסטגרם/ג'ף בזוס)
חברת התעופה האווירית בבעלות ג'ף בזוס פתחה ביום רביעי, 19 במאי, את המכירה הפומבית של אחד המושבים הראשונים בניו שפרד ותוך כמה שעות ההצעה הגבוהה ביותר שנרשמה הייתה 2.4 מיליון דולר. זה עלה במהרה ל-2.6 מיליון דולר.
נכון לרגע זה, ההצעה הגבוהה ביותר הייתה סכום עצום של 2.8 מיליון דולר. מדובר בכפול מההצעה הגבוהה ביותר של 1.4 מיליון דולר שנראתה בשלב הראשון של המכירה הפומבית, שנחתמה ונמשכה בין ה-5 במאי ל-19 במאי.
בהתחשב בכך שהמכירה הפומבית תישאר פתוחה למתעניינים אחרים עד 10 ביוני, סביר להניח שההצעות יעלו בטווח של 20 הימים הקרובים. ושיאים חדשים ייפרצו עוד בשלב השלישי של המכירה הפומבית - השלב החי - אשר אמור לצאת לדרך ב -12 ביוני. הזוכה במושב הנכסף יהיה אחד מששת האנשים שעל סיפונה של הטיסה הראשונה של צוות החלל התת-עירוני של Blue Origin שתמריא ב-20 ביולי.
'שפרד החדשה' תמריא מנמל החלל Blue Origin במערב טקסס ותגיע לעבר קו Karman - הנחשב לקצה האטמוספירה, 100 קילומטר מעל פני כדור הארץ. לפני שתרד בחזרה לכיוון כדור הארץ, לנוסע יהיו כמה רגעים לחוות חוסר משקל של חלל ולהציץ מהחלון.
מה שנותר לראות הוא כמה יעלה מושב בודד על סיפון המעבורת, ברגע שטיסות חלל רגילות יוצאות לדרך. המתחרה העיקרית של Blue Origin, וירג'ין גלקטיק של המיליארדר ריצ'רד ברנסון, קבעה את המחיר על 250,000 דולר למושב של שירות תיירות החלל שעוד לא הושקה. ו-Blue Origin הבטיחה לתמחר את הכרטיס בתחרות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סטיבה יכל לשלם הרבה פחות
    דוד 05/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בטח עכשיו איתן סטיבה מרגיש פראיירנששילם 50 מיל כדי לטוס
    סגור