השוק

המניה הזו זינקה ביותר מ-70% ביום אחד וזו הסיבה

הפיתוח של החברה נחשב לעתיד כשקיבל את הכינוי IoT אבל כדי לפעול היא הייתה זקוקה להסכם עם אחת מחברות הסולר שתאפשר לה העברה שוטפת של מידע; ההסכם הזה הושג ונסללה הדרך לשיווק המוצר
ניצן כהן |  1
מגדל תקשורת (צילום Pixabay)
המניה שלכדה את תשומת הלב היום הייתה מיקרונט שזינקה בלא פחות מ-7% ביום אחד עם מחזור מרשים (באופן יחסי) של 15 מיליון שקל. הזינוק של המניה השלים למעשה ראלי של פי 4 בתוך שנה והכפלה של המחיר מתחית השנה.
אז מה קרה כאן. מיקרונט עוסקת בפיתוח של מוצר שמתחבר למצלמה שמותקנת בציי רכב ומשאיות ומאפשרת לנטר את פעולת כלי הרכב 24/7. התהליך הזה מאפשר הן לבדוק את התנהגות הנהג לאורך הנסיעה אך גם מאפשר לטייב את הפעלת כלי הרכב למנהל הצי.
המטרה המרכזית של מיקרונט היא להכניס את המוצר שלה לציי רכב בארה"ב וקנדה, שם המרחבים גדולים ויש חשיבות גדולה לניטור צי הרכב בעיקר כשמדובר על משאיות שמובילות מטענים לאורך ורוחב צפון היבשת ולכן יש חשיבות לנטר את פעילות המשאית ולעמוד בקשר רציף עם הנהג כדי שהאחרון ידווח בזמן על קלקול במשאית שמעכבת את הגעת המטען אך גם בודקת אם הנהג עייף מידי, לקח הפסקות שמאפשרות לו לנהוג בביטחה ואף לבדוק באופן שוטף את מצב כלי הרכב.
מיקרונט חתמה בסוף השבוע על הסכם עם T מובייל, מחברות הסלולר הגדולות בארה"ב שלפיו חברת הסלולר תאפשר לחבר באופן קבוע את המצלמה של מיקרונט לרשת הסלולר שלה כך שהשירות יהיה רציף לאורכה ורוכבה של צפון אמריקה.
ההסכם עם T מובייל מאפשר למיקרונט למעשה להתקדם במו"מ להתקנת המערכות שלה אצל שני לקוחות שהוגדרו על ידה כאסטרטגיים וזה למעשה מה שגרם למשקיעים לעוט על המניה היום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי הכתב?
    קורא 04/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מומלץ לקרוא שוב לפני שמפרסמים. 70% לא 7%
    סגור