השוק

תיקון עולם -קנביט וקאנומד בהסכם שיתוף פעולה

תיקון עולם-קנביט תעניק שירותי ייצור על פי תקן ושירותי אחסנה, שינוי, ביצוע בדיקות מעבדה ואריזה עבור מוצרי קנאביס רפואי של חברת קאנומד. מנכ"ל תיקון עולם: "חלק מהתוכנית האסטרטגית של החברה לצמיחה וגידול ההכנסות"
אביחי דלאל | 
אבינועם ספיר (צילום ראובן קפוצינסקי)
התקדמות נוספת בתחום הקנאביס הרפואי. חברת תיקון עולם – קנביט פארמסוטיקלס דיווחה אתמול (חמישי) כי חתמה על הסכם התקשרות עם חברת קאנומד, בשליטת האחים מנור וכפיר גינדי, שבבעלותה מתקן גידול בבקעת הירדן, למתן שירותי ייצור בתקן IMC-GMP, של מוצרי קנאביס רפואי במפעל החברה בציפורית.
כאמור, על פי ההסכם, תיקון עולם-קנביט תעניק שירותי ייצור על פי תקן, ושירותים נוספים כגון אחסנה, שינוי, ביצוע בדיקות מעבדה ואריזה, עבור מוצרי קנאביס רפואי המבוססים על חומרי גלם שתספק קאנומד, ובכלל זה תפרחות קנאביס רפואי, מיצוי קנאביס מהולים בשמן ושמני קנאביס רפואי, לפחות 75% מתוצרת החוות אותה היא מגדלת לשימושה לייצור ייקחו חלק בהיקף ההזמנות. יחד עם זאת, על פי ההסכם, קאנומד רשאית לבחור עד שני זנים ממגוון הזנים החדשים של קנביט לאחר שיעברו מחזור גידול אחד, בכדי לזהות את כלל המאפיינים של הזן ולהתאימו לצרכי קאנומד. כמו כן, תיקון עולם-קנביט מעמידה לשירותה של קאנומד כוח אדם לצורך ליווי של התהליך.
אבינועם ספיר, מנכ"ל  תיקון עולם–קנביט אמר כי: "הסכם הייצור עבור קאנומד, מצטרף לשורת הסכמים דומים ומהווה נדבך נוסף, וחלק מהתוכנית האסטרטגית של החברה לצמיחה וגידול ההכנסות, באמצעות מיכסום הייצור והשירותים הנלווים במפעל בציפורית, המבוססים על יכולות טכנולוגיות מתקדמות וניסיון רב. הכללת הזנים בהסכם היא מתן תוקף לתפיסה לפיה זני קנביט, המפותחים בישראל, הם באיכות הגבוהה ביותר, הודות לניסיון רב השנים בפיתוח גנטיקה איכותית"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה