השוק

רשת SUBWAY פותחת מסעדות בקורונה בעזרת טכנולוגיה ישראלית

ענקית הכריכים הבינלאומית משתמשת בפיתוח ישראלי שמאפשר למבקרים לסעוד בצורה בטוחה גם בחלל הסגור של המסעדה. מדובר בפרי פיתוח של הסטרטאפ אורה אייר, המבצע טיהור של האויר ומרחיקה 99.97% מהחיידקים ונגיפי הקורונה
כפיר אדר | 
מסעדת סאבווי בסייפאן (צילום Aura Air Docomo)
רשת SUBWAY התקינה טכנולוגיה ישראלית שמאפשרת למבקרים לסעוד בצורה בטוחה גם בחלל הסגור של המסעדה. המערכת, פרי פיתוח של הסטרטאפ אורה אייר, מבצעת טיהור של האוויר ומרחיקה 99.97% מהחיידקים ונגיפי הקורונה וכך גם במקרה שאדם חיובי לקורונה נמצא במסעדה החשיפה לנגיפים שהוא פולט פוחתת לרמה מזערית. המערכת מסלקת גם עובש, טפילים ותרכובות אורגניות מרחפות ומבצעת תחלופה מלאה של האוויר מספר פעמים בשעה.
המערכות הותקנו במסעדות SUBWAY באי הטרופי סייפאן באוקינוס השקט. כלכלת סייפאן באיי מריאנה הצפוניים נשענה על תיירות של קרוזים וטיסות וספגה פגיעה קשה מאז פרוץ הקורונה והם נעזרים כעת בטכנולוגיה שפותחה בארץ על מנת להחזיר לתיירים ולאזרחים את הביטחון. המערכות הוטסו מישראל מרחק של 10,800 ק"מ והותקנו במסעדות.
להפעלת המערכות קדמה תקופת בדיקה של שבועיים לאחר ההתקנה שבמהלכם בוצע ניטור בלבד של איכות האוויר לאורך שעות היממה בהתאם למספר הסועדים. האלגוריתם של אורה אייר בחן את הרכב האוויר המשתנה והחלקיקים שנישאים בו. בתום תקופת המדידות הופעלו המערכות והביאו לשיפור בכל המדדים. המערכות פועלות בחיבור קבוע לאינטרנט ובמקרה של הימצאות חומרים מסוכנים, שעלולים להעיד על תחילתה של שריפה או דליפה, או עשן סיגריות מקבל המנהל התרעה למכשיר הסלולר, גם בשעות שהמסעדה סגורה.
המערכות שפיתח הסטרטאפ ישראלי Aura Air מבוססות על בינה מלאכותית שעורכת השוואה של תכולת האוויר בתוך האולם לזו שבחלל החיצוני וכך מזהה מבעוד מועד ירידה באיכותו. הטכנולוגיה של אורה אייר פועלת במספר שלבים: ניתוח איכות האוויר בתוך החדר כולל טמפרטורה, לחות, פחמן דו חמצני, גזים אורגניים ועוד, השוואת הממצאים לאוויר מחוץ לחדר וטיהור, חיטוי וסינון אוטומטי של החלל הפנימי באמצעות ארבעה פילטרים וטכנולוגיות ייחודיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה