השוק

גידול של 35% בהשכרת תאי כספות לאחסון לדג'רים בו מוטבעים הארנקים הדיגיטליים

לצד העלייה של הביטקוין ומטבעות וירוטאליים אחרים – קורית תופעה שמשקיעים רבים איבדו את הלדג'ר שלהם, הארנק האלקטרוני המוטבע בדיסק און קי ובכך איבדו המשקיעים את כל חסכונותיהם. מנכ"ל בריקסטון: "נשכרו בחודש האחרון 200 כספות"
כפיר אדר | 
דביר אינדיג מנכל בריקסטון (צילום מורג ביטן)
בעקבות המקרים החוזרים ונשנים של משקיעים שאיבדו את הלדג'ר שלהם (Ledger), הארנק האלקטרוני המוטבע בדיסק און קי, ובו כל הגישה אל המטבעות הוירטואליים שלהם כביטקוין, אתריום ודומיו, ובשל העובדה כי אין כל אפשרות לשחזר את הלדג'ר, איבדו אותם משקיעים, את כל חסכונותיהם– מקרים אלו מצביעים על כך שעשרות אלפי ישראלים שרכשו מטבעות וירטואליים, שומרים אותם בלדג'ר, שהינו דיסק און קי אשר עליו מוטבע הארנק האלקטרוני, ובו כל הגישה אל המטבעות הקריפטוגרפים.
בלדג'ר שכזה, יש סכנה שבאם יאבד או יגנב, לא תהיה כל אפשרות לשחזר את הגישה אל הכספים אשר הושקעו באותם מטבעות קריפטוגרפים ולאחרונה התפרסם מקרה שבחורה ישראלית שאיבדה את הדיסק און קי שלה ובו כל המידע על חסכונותיה במטבעות וירטואליים (ביטקוין) ובשל העובדה שאין כל אפשרות להתחקות ולעקוב אחרי המידע היא איבדה את כל חסכונותיה. הגישה לחסכונות במטבעות קריפטוגרפים, מתבצעת באמצעות ארנק דיגיטלי שבאמצעות סיסמה או צרוף סיסמאות ניתן לגשת לחשבון האישי ולבצע טרנזקציות בין כל ארנק לארנק בעולם.
עו''ד דביר אינדיג, מנכ''ל מתחם הכספות ''בריקסטון'' מציין, שבישראל, כמו במדינות רבות בעולם נוהגים להחזיק את הלדג'ר עם הגישה אל אותם מטבעות וירטואליים, בחדרי כספות מאובטחים. בחודש האחרון כ-200 תאי כספות הושכרו לאחסון לדג'רים במתחם ''בריקסטון'', אשר משמשות את בעליהן לאחסון המטבעות כביטקוין אתריום, לייטקוין ודומיו, כאשר אותם שוכרי  תאים מגיעים מדי מספר ימים כדי לבצע עסקאות".
כמו כן, במתחם ''בריקסטון'' יש חדר ישיבות מאובטח ושמור בו ניתן לקיים ישיבות או לבצע עסקאות בפרטיות ובביטחון גבוהים. במתחם הכספות ''בריקסטון'' יש כ-2,400 תאי כספות. ב''בריקסטון'' מקפידים על נהלי אבטחה ודיסקרטיות גבוהים ביותר- כל לקוח עובר בכניסה למתחם בדיקת זיהוי ביומטרית אשר כוללת תווי פנים וזיהוי טביעת אצבע,  וכן בדיקה ביטחונית מקיפה. כל עובדי המתחם, ללא יוצא מן הכלל, עוברים סינון ובדיקה הכוללות בדיקות פוליגרף רבעוניות קבועות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה