השוק

עסקת ענק מתוקה: חברת הממתקים העולמית מארס מתרחבת בהשקעה של 5 מיליארד דולר

יצרנית השוקולד העולמית מארס, השלימה את רכישת חברת "קיינד" שמייצרת ומתמחה בחטיפי בריאות. בעלי החברה שנרכשה, דניאל לובצקי, ימשיך להיות מעורב בהתפתחות החברה גם בעתיד
מערכת ice | 
חטיף מארס (צילום Istock)
יצרנית השוקולדים הגדולה בעולם, מארס, תרכוש את חברת "קיינד" (Kind), שמתמחה בחטיפי בריאות בסכום שמוערך ב-5 מיליארד דולר. כבר בשנת 2017, מארס החלה לרכוש מניות מתוך החברה (40%), אך כעת החברה תעבור לבעלותם המלאה. הבעלים של חברת "קיינד", דניאל לובצקי ימשיך להיות מעורב בהתפתחות החברה גם בעתיד.
לפני הרכישה, הייתה ללובצקי בעלות של 51% מהחברה. חברת "קיינד" נוסדה בשנת 2004, בהשקעה זעירה של 100 אלף דולר. לובצקי סיפר כי ההשראה להקמת החברה היא טיול שביצע ברחבי העולם והוא לא מצא שום דבר בריא למאכל. בסוף שנות התשעים הוא נתקל בבר עם אגוזים ופירות באוסטרליה ושב עם הרעיון לארצות הברית.
כיום ישנם יותר משני תריסר סוגים שונים של חטיפי "קיינד" המיוצרים עם אגוזים, פירות יבשים, שוקולד או דבש. הם נמכרים חנויות נוחות בתי קפה חברות תעופה. הוא אחד מחמשת החטיפים הנמכרים ביותר בשוק.
כאמור, יצרנית השוקולדים הגדולה קנתה 40% ממניות החברה תמורת סכום שלא פורסם בשנת 2017. כיום מכירות "קיינד" עומדות על 1.5 מיליארד דולר. בבעלותם של חברת מארס ניתן למצוא את מוצרי השוקולד הפופולאריים בעולם, ביניהם "סניקרס", "אמ אנד אמ", "טוויקס" ועוד. מארס הוא העסק השישי בגודלו בבעלות פרטית בארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה