השוק

"איי תיירות": המתווה שיחזיר את החמצן למלונות באילת ובים המלח?

קבינט הקורונה הציע תכנית להפעלתם של המלונות באילת וים המלח במתכונת "איזורים ירוקים", כאשר הנופשים יידרשו להציג בדיקת קורונה שלילית. המשטרה תבצע אכיפה הדוקה על דרכי הגישה למלונות. בשלב מאוחר יותר יפתחו עסקים נוספים שישרתו את אורחי המלונות
יהודה לוינגר | 
מלון דן אילת (צילום סיון פרג')
צעד נוסף לקראת חזרת המשק. משרד ראש הממשלה הפיץ היום (ראשון) תזכיר חוק לאפשרות להפעלת המלונות באילת וים המלח תחת מגבלות ואכיפה הדוקה. על פי המתווה שהוצע בקבינט הקורונה, אזורי המלונות באילת וים המלח יוגדרו "איי תיירות" ירוקים בתוך ישראל. בכך יוכלו המלונות לפעול תחת מגבלות משרד הבריאות.
בהחלטה נמסר כי זהו צעד למניעת קריסתם הכלכלית של אזורי התיירות באילת וים המלח שחלה ירידה משמעותית בפעילות שלהם. בנוסף, המתווה יאפשר "לתושבי ישראל מפלט בצורת נופש מהמציאות הקשה של המשבר".  
הנופש בבתי המלון יותנה בהצגת בדיקת קורונה שלילית שבוצעה לכל היותר 48 שעות לפני הכניסה לאזורי המלונות. באם הנופש נדבק בקורונה עליו להציג אישור החלמה מהנגיף.
יש לציין כי משטרת ישראל תבצע אכיפה הדוקה על דרכי הגישה לאותם "איי תיירות" כדי לשמור על נתוני תחלואה נמוכים. על פי ההצעה, לאחר פתיחת בתי המלון ייפתחו עסקים נוספים באותם אזורים לטובת הנופשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה