השוק

קרן פימי מוכרת 33% ממניות 'סימפליויה' תמורת 47 מיליון דולר

קרן ההשקעות שרכשה את חברת המכשור הרפואי ב-2019 והחזירה בשנה האחרונה 20 מיליון דולר מהשקעתה, תישאר בעלת השליטה עם 65% לצד הפניקס ולאומי פרטנרס שיחלקו שווה בשווה באחוזים של הנתח שנמכר
כפיר אדר | 
מניות (צילום pixabay)
קרן פימי מוכרת כ-33% ממניות חברת המכשור הרפואי 'סימפליויה' להפניקס ולאומי פרטנרס בחלקים שווים תמורת סכום המוערך בכ-47 מיליון דולר על פי שווי חברה של 140 מיליון דולר.
פימי רכשה את הפעילות מידי טבע והקימה את חברת סימפליויה בשנת 2019 בהשקעה של 47.5 מיליון דולר. הקרן החזירה בשנה האחרונה 20 מיליון דולר. כך שבסכום המצטבר עם עסקה זו החזירה פימי 67 מיליון דולר. לאחר העסקה תמשיך קרן פימי להיות בעלת השליטה ותחזיק כ-65% ממניות החברה. סימפליויה עוסקת בייצור מכשור רפואי ומתמקדת בייצור מוצרים המגינים על רופאים ואחיות בבתי החולים מחשיפה לחומרים מסוכנים, במהלך טיפול בחולים אונקולוגים.
אורי יהודאי, יושב ראש ושותף בסימפליויה, מסר: "עם רכישת הפעילות בנינו הנהלה מצוינת והובלנו מהלכים אסטרטגיים שלשמחתנו כבר מביאים תוצאות. החברה צומחת, נכנסת לשווקים חדשים ופועלת להגדלת נתח השוק העולמי שלה, תוך האצת פיתוח מוצרים חדשניים ובניית מנועי צמיחה, זאת בין היתר באמצעות יצירת שיתופי פעולה עם חברות סטארטאפ וחברות ישראליות ובינלאומיות וביצוע רכישות אסטרטגיות, במטרה להפוך לשחקן גלובלי משמעותי בתחום המכשור הרפואי. לחברה הנהלה מעולה שנמשיך לחזק, ואנו שמחים על הצטרפות המשקיעים החדשים ובטוחים כי יחד נמשיך להוביל את החברה תוך האצת הצמיחה הרווחית שלה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה