השוק
מכירות של 336 מיליארד דולר מכירות בשבוע אחד: המהלך הגאוני בסייבר
בשבוע אחד נרשמו 336.6 מיליארד דולר במכירות גלובליות: המהלך הגאוני שנעשה במהלך שבוע הסייבר גרם לעלייה של עשרות מיליארדי דולרים במכירות גלובליות
סיילספורס היא חברה המתמחה בתחום ה-AI CRM. החברה חשפה את תוצאות שבוע הסייבר של שנת 2025 (25 בנובמבר – 1 בדצמבר), בהתבסס על ניתוח נתוני קניות של יותר מ־1.5 מיליארד קונים.
על פי הנתונים, היה זה שבוע קניות שובר שיאים, כשהמכירות הגיעו ל־336.6 מיליארד דולר, והראו עלייה רצופה של 7% משנה לשנה. מתוכן המכירות בארצות הברית לבד הגיעו ל־79.6 מיליארד דולר, מסמנים עלייה של 5% לעומת שנה שעברה.
אך המהלך הגאוני שנעשה בשבוע הסייבר גרם לזינוק משמעותי במכירות. במהלך השבוע חברות רבות השתמשו בפלטפורמה שהציע שירותי AI וסוכנים אוטונומיים שיניעו את מסלול הרכישה של הקונים באמצעות יצירת חוויות קנייה מותאמות ללקוח. הרעיון הצליח בגדול, כשדווח כי ה-AI והסוכנים הניעו 67 מיליארד דולר במכירות.
חברות שאימצו את פלטפורמת Agentforce 360 והסוכנים שלהם, רשמו צמיחה של 32% לעומת אלו שלא השתמשו בפתרונות אלו. לאורך שבוע, AI וסוכנים השפיעו על 20% מכלל ההזמנות הגלובליות באמצעות המלצות מוצר מותאמות אישית.

סיילספורס, צילום: shutterstock
במהלך השבוע, בלאק פריידי הניב 79 מיליארד דולר במכירות גלובליות, ויום זה בלבד היווה 31% מכלל מכירות החנויות לאורך שבוע הסייבר.
קיילה שוורץ, מנהלת תובנות צרכנים בסיילספורס אומרת "שבוע הסייבר ביסס סופית את מעמדו כחלון הקנייה החשוב ביותר של השנה, כשהוא מרחיב את הרלוונטיות שלו ברחבי העולם. אנו רואים צרכן שמחויב לקנות - והכוונה הזו באה לידי ביטוי כמעט כולה במובייל: החל מגלישה בטיקטוק ובערוצי חיפוש מבוססי סוכני AI כמו ChatGPT, ועד רכישה ארנק דיגיטלי. המסר לקמעונאים ברור: הצרכן המודרני הוא קודם כול דיגיטלי"
עוד ב-
סיילספורס השיקה את סוכנות שירותי סוכני הבינה המלאכותית שלה ועשתה מהפך בשוק, מאז משמשת חברות רבות, ביניהם חברות ישראליות כמו צ'קמרקס . החברה אף רכשה את הסטארטאפ הישראלי בכ- 100 מיליון דולר.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



