השוק

סיכום המסחר בבורסה: המדדים מזנקים, מניית אל על בירידה

הבורסה לניירות ערך בת"א נסגרה עם עליות בקרב שני המדדים המרכזיים: מדד ת"א 35 קפץ ב-1.1% ומדד ת"א 125 עלה ב-0.92%. במקביל, מניית קמטק רושמת צמיחה של 6.25% כשבאותה העת מניות אל על ואיסתא בירידה | סיכום המסחר בבורסה
מערכת ice | 
אל על בירידה (צילום פייסבוק אל על וfreepick)
בצל הדיווחים על פריצת דרך במגעים לעסקה לשחרור החטופים, המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב ננעל היום (שני), בעליות בקרב שני המדדים המרכזיים. מדד תל אביב 35 צמחי ב-1.1% לרמה של 2,456.44 נקודות. במקביל, מדד תל אביב 125 עלה ב-0.92% לרמה של 2,500.97 נקודות.
בקרב חמש המניות העולות, המנצחת הגדולה היא זו של יצרנית ציוד בדיקה ומדידה לתעשיית השבבים "קטמק", שבצל הקפיצה המטאוריות בשוק השבבים העולמי, מנייתה נכנסה לרשימת עשרת המניות המניבות ביותר לאורך העשור האחרון. בהובלת המנכ"ל רפי עמית, מניית קמטק עלתה ב-6.25% לרמה של 32,150 אגורות. 
לאחריה, במקום השני ניצבת "נאייקס", שפיתחה פלטפורמה לשירותי לסליקה ולתפעול עסקים שרשמה צמיחה של 6.03% לרמה של 11,950 אגורות. אל המקום השלישי הגיעה המנייה של שחקנית ישראלית נוספת בשוק השבבים, הלא היא חברת "נובה" שמפתחת ומייצרת פתרונות מדידה ליצרני שבבים.
מנייתה גדלה ב-5.81% לרמה של 79,530 אגורות.  מניית "משק אנרגיה" הגיעה למקום הרביעי לאחר שחוותה קפיצה של 4.40% לרמה של 265.4 אגורות. אחרונה זו מניית "פריורטק" שעלתה ב-3.91% לרמה של 18,870 אגורות. 
בגזרת חמשת המניות היורדות ניכרת נוכחותן של חברות מובילות בשוק התיירות והישראלי. מי שניצבת במקום הראשון היא מניית "מנועי בית שמש" שנמצאת בשליטת קרן פימי. מניית החברה ירדה ב-3.82% לרמה של 31,490 אגורות. לאחריה, מנייתה של חברת התיירות הישראלית "איסתא" שפחתה ב-2.79% לרמה של 9,622 אגורות. 
אל המקום השלישי הגיעה מניית "מספנות ישראל", אשר צנחה היום ב-2.72% לרמה של 11,4430 אגורות. לאחר שחוותה כמה ימים של עליות שערים מרשימות המנייה של ענקית התעופה "אל על" אשר ירדה ב-2.67% לרמה של 799 אגורות. לבסוף, מי שסוגרת את הטבלה היא מנייתה של "ישראל קנדה" אשר איבדה 2.67% לרמה של 1,567 אגורות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה