השוק

רשת הענק הישראלית בקריסה: המתחרה הגדולה תרכוש ותציל אותה?

את רשת אמריקן לייזר שעומדת למכירה ע"י מנהלי ההסדר לאחר שנקלעה לחובות עתק, עשויה לרכשו דווקא המתחרה – רשת נאטורפיל. לראשונה 20 סניפים ברחבי הארץ, ולשניה 25, כך שעשויה לקום מעצמת טיפולים אסתטיים חדשה
מערכת ice | 
משבר בהיי-טק (צילום shutterstock, freepik)
בדרך לעסקה מפתיעה בשוק הטיפולים האסתטיים בישראל? לאחר שרשת המרפאות לטיפולים אסתטיים אמריקן לייזר, שנקלעה לחובות של כ-110 מיליון שקל, קיבלה מבית המשפט המחוזי מרכז צו עיכוב הליכים, מונו לה מנהלי הסדר שמציעים אותה למכירה במכרז. כעת, מסתבר כי מי שמתעניינת ברכישת אמריקן לייזר היא דווקא רשת נאטורפיל – המתחרה הגדולה.
אתר ynet חשף הערב (שני) כי פרט לנאטורפיל, המונה 25 סניפים ברחבי הארץ, קיימים עוד מספר גופים מוכרים בתחום האסתטיקה המתעניינים ברכישת אמריקן לייזר. כן פרסם כי בעלי הרשת ירון בן-אבי ויוסי בן-יוסף, שהתעכבו בהעברת 2 מיליון שקל שיאפשרו את המשך הפעילות השוטפת שלה בתקופת עיכוב ההליכים, העבירו בימים האחרונים את הסכום.
לרשת אמריקן לייזר כ-20 סניפים ברחבי הארץ (לא כולם פעילים) וכ-50 אלף לקוחות. במידה ואכן תירכש על ידי המתחרה נאטורפיל, תמנה הרשת המאוחדת כ-45 סניפים ותוכל לשלוט בשוק הסרת השיער בישראל.
בימים האחרונים עלה לכותרות זעם לקוחות אמריקן לייזר, אשר רובם מטופלים בתחום הסרת השיער, ושילמו את מלוא סכום הטיפול מראש. ואולם, במסגרת תוכנית ההבראה של החברה, אישר בית המשפט כי כל לקוח שיגיע לטיפול ישלם 100 שקלים נוספים מעבר למה שכבר שולם. לקוחה אחת שפנתה לבית המשפט והלינה על כך נדחתה, ואתמול (ראשון) פנו לקוחות נוספים לבית המשפט בבקשה להמשיך את הטיפולים שלהם ללא עלות נוספת.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה