השוק

ענקית האשראי הודיעה על תוכנית קיצוצים דרמטית: 1,000 עובדים יפוטרו

חברת כרטיסי האשראי העולמית מאסטרקארד החליטה לפטר כ-3% מסך עובדיה ברחבי העולם, כחלק מתוכנית ארגון מחדש ובמטרה להתרכז בתחומי הליבה שלה
מערכת ice |  1
מאסטרקארד (צילום Pexles)
ענקית כרטיסי האשראי מאסטרקארד החליטה על תוכנית ארגון מחדש במסגרתה תפטר כ-3% ממצבת העובדים – סך של כ-1,000 עובדים ברחבי העולם. כך דיווחה אמש (שישי) רויטרס.
מטרת התוכנית היא לחדד את התמקדות החברה בעסקי הליבה שלה, אמר דובר החברה אמש. בהתבסס על הנתונים העדכניים ביותר על כוח העבודה של מאסטרקארד, יושפעו מהקיצוצים כאמור כאלף עובדים, שכן נמנו על שורותיה 33,400 עובדים בסוף השנה שעברה, לפי הדו"ח השנתי שפרסמה. רוב המפוטרים יקבלו הודעה עד הרבעון השלישי.
דובר מטעם מאסטרקארד מסר כי "אנו מתכננים לפרוס מחדש משאבים לאזורי צמיחה, כמו התרחבות לשווקים חדשים וחיזוק היחידה שאחראית על תחומי סייבר ומניעת הונאות".
בחודש שעבר אמר סמנכ"ל הכספים של מאסטרקארד, סאצ'ין מהאה, שהחברה תרשום ברבעון השלישי עלות חד פעמי של ארגון מחדש בסך 190 מיליון דולר.
חברת מאסטרקארד פעילה כמובן גם בישראל, ובחודש שעבר אף השיקה פלטפורמה חדשנית לתמיכה בעסקים הקטנים בישראל שנפגעו בצורה המשמעותית ביותר מאז פרוץ המלחמה. הפלטפורמה מאפשרת התנדבות משפחות ולראשונה אפשרות חיפוש והזמנת פעילות התנדבות לכל המשפחה, בבחירה אישית לפי מיקום בארץ ותחום ההתנדבות המועדף. בנוסף תעניק הטבות בבתי עסק קטנים בסביבת ההתנדבות.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כבר כיום ממתינים
    ניר 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שעעה עד שהם עונים עכשיו נמתין שעתיים
    סגור