השוק

חברת הענק הישראלית בחובות של 110 מיליון שקל: זה מי שיציל אותה?

אחרי שאמריקן לייזר הישראלית נקלעה לחובות עתק ותכננה להגיש בקשה להסדר חוב, רשת קר שירותי רפואה נכנסה לעניינים והודיעה כי היא מתכוונת לרכוש את החברה ולהפעילה תחת השם "אמריקן לייזר החדשה". כל הפרטים על דרמת הענק
מערכת ice | 
כלכלה במשבר (צילום shutterstock)
אתמול (ראשון) פורסם על כוונתה של רשת הרפואה האסתטית הישראלית, אמריקן לייזר, להגיש בקשה להסדר חוב, לאחר שנקלעה לקשיים כלכליים וצברה חובות גבוהים. עוד פורסם כי ניסיונותיה של החברה למצוא משקיע ולהציל את מצבה, כשלו.
בסופו של דבר, החברה אכן הגישה בקשה להוצאת צו עיכוב הליכים מבית המשפט, וגובה החוב שצברה הגיע לסכום אדיר של 110 מיליון שקל. על פי דיווח ב"כלכליסט", החברה לא תעביר משכורות ליותר מ-300 עובדיה בישראל, שאיישו את 20 סניפיה ברחבי הארץ.
אלא שהיום נודע על דרמה לא קטנה, במסגרתה נמצא מי שיציג את רשת אמריקן לייזר. חברת קר שירותי רפואה פרסמה בדף הפייסבוק שלה פנייה לעובדי חברת אמריקן לייזר, בה הצהירה כי בכוונתה לרכוש את הרשת, ואף הציעה לעובדים להיפגש איתה כדי לשתף פעולה במהלך.
בפוסט של קר שירותי רפואה נרשם בין היתר כי "לקר ניסיון עצום בהפעלת השירותים של הסרת משקפיים בלייזר והסרת שיער בלייזר, ביעילות, באמינות וברווחיות. בכוונתנו להפעיל את החברה כמסגרת עצמאית, בדיוק כבעבר, בשם "אמריקן לייזר החדשה", ולהעסיק את כל העובדים שירצו בכך. לשם כך, נשמח להיפגש עם עובדי אמריקן לייזר, להיכרות, לבניית תוכנית ואמון".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה