השוק

"מצפים להאצה בפיתוח נדל"ן בצפון ובדרום": רבעון "צמיחה מבוקרת" למניף

מניף, חברת המימון החוץ בנקאי של איש העסקים מאיר שמיר, סיימה את הרבעון עם תשואה על ההון במונחים שנתיים של 32.2%; החברה תחלק דיווידנד של 12.5 מיליון שקל; תיק האשראי של החברה גדל לכשלושה מיליארד שקל. . המנכ"ל מאור דואק: "מצפים לתנופה והאצה של פיתוח נדל"ני ביישובי וערי הדרום והצפון"
מערכת ice | 
מאיר שמיר (צילום פלאש 90)
מניף, זרוע המימון החוץ בנקאי של בעלי מבטח שמיר מאיר שמיר, סיימה את הרבעון עם רווחים של 36 מיליון שקל לעומת כשלושים מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד; הרווחים הפיננסיים ברבעון השני של 2024 עמדו על של 36.7 מיליון שקל.
התשואה על ההון עומדת על 32.2% במונחים שנתיים. נכון לתום הרבעון השני של השנה החברה מממנת 171 פרויקטים ל-114 לקוחות. תיק האשראי שלה עומד נכון להיום על כשלושה מיליארד שקל.
במסגרת אישור הדוחות הכספיים אישר דירקטוריון החברה לחלק דיווידנד של 12.5 מיליון שקל.
החברה אישרה תכנית רכישה עצמית של מניות החברה בהיקף של עד שבעה מיליון שקל.

מנתוני החברה עולה כי ברבעון השני של שנת 2024 ההכנסות צמחו ועמדו על סך של כ-102.5 מיליון ש"ח, גידול בשיעור של כ-5% בהשוואה לרבעון הראשון של שנת 2024. במחצית הראשונה של שנת 2024 ההכנסות צמחו ועמדו על סך של כ- 200.1  מיליון ש"ח, גידול בשיעור של כ31%-, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
מאור דואק, מנכ"ל מניף שירותים פיננסיים: "מניף מסיימת את הרבעון עם צמיחה מבוקרת בתיק הלקוחות וצמיחה נוספת ברווחיות תוך הצגת תשואה דו-ספרתית של 32.2% על ההון. אסטרטגיית צמיחה מבוקרת שבה אנחנו נוקטים ברבעונים האחרונים, שכוללת תהליך סינון קפדני לפרויקטים החדשים בהתאם לסיכונים הריאליים בשוק...ככל שלא יהיו התפתחויות דרמטיות בצפון ובכלל והמלחמה תסתיים ולא תתארך, אנחנו מצפים לתנופה והאצה של פיתוח נדל"ני ביישובי וערי הדרום והצפון שתעשה טוב לכל שחקני ענף הנדל"ן ולמשק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה