השוק

חדשות טובות להייטק הישראלי: קרן חדשה תשקיע בסטארטאפים מקומיים

גילי צגלה, משקיע ושותף כללי בקרן דיירקט ראונד, מקים בימים אלה קרן שניה בהיקף של עשרה מיליון דולר. "סטרטאפים ישראלים שיוקמו ב-24 וב-25 הם מועמדים מעולים להצלחה", הוא אומר
מערכת ice | 
סטארטאפים (צילום unsplash)
פרויקט חדש מעסיק את איש העסקים גילי צגלה, שותף ומשקיע בקרן דיירקט ראונד המתמחה בהשקעות במיזמים ישראליים פורצי דרך. דיירקט ראונד השקיעה, בין היתר, ב-Minerva Labs שנמכרה ב-2017 ל-Rapid7 תמורת 45 מיליון דולר. לדברי צגלה, מתחילת המלחמה השקיעה הקרן בשלושה סטארטאפים
הקרן החדשה, שתפעל תחת השם והלוגו Unicamel, תתמקד בהשקעות בשלבים מוקדמים בסטארטאפים ישראליים בתחומי ה-Deep Tech. ״התיאוריות הכלכליות מוכיחות שוב ושוב שהשקעות בזמן משבר מובילות לתוצאות מרשימות, בעיקר בהשקעות בתחומים שמקדימים טרנדים", אומר צגלה. " הקרן הראשונה שלנו מושקעת בארבעה סטארטאפים של AI מתוך 16 השקעות, כשמדובר בהשקעות שבוצעו הרבה לפני שהתחום הפך לטרנד״.

לדברי צגלה, הסטארטאפים הישראליים ממשיכים לפעול ולפתח יכולות חדשניות מופלאות גם בתקופת המשבר הפיננסי העולמי והמלחמה. ״החוסן של הסטרטאפים והיזמים.ות הישראלים דורשים אייקון חדש שייצג אותם באופן ראוי", אמר.
"לכן המצאתי את ה-Unicamel המבוסס על גמל, אשר כמו היזמים והיזמיות הישראלים הוא בעל שרידות מרשימה בתנאים קשים, עם יכולות התמצאות, אלתור וניווט בסביבות לא ידועות. אסור גם לשכוח כי הגמל גם מייצג שלום ושגשוג״, הוסיף צגלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה