השוק

דירוג עשירי העולם: מאסק בהפסדי ענק, צוקרברג וארנו מצמצמים פער

מנכ"ל טסלה סוגר שבוע עם הפסד של לא פחות מ-8.6 מיליארד דולר. בזוס נושף בעורפו במקום השני עם הון אישי של 202.1 מיליארד דולר. וגם: מה ההפרש בין בעלי קבוצת לואי ויטון לבין מייסד מטא?

מערכת ice |  1
אילון מאסק, מארק צוקרברג, ברנאר ארנו (צילום shutterstock, wikimedia-J?r?my Barande / Ecole polytechnique Universit? Paris-Saclay)
דירוג עשירי העולם על פי מגזין פורבס פורסם כהרגלו בקודש ובמרכזו נתונים מפתיעים במיוחד. מנכ"ל טסלה ו-SpaceX, ובעלי הרשת החברתית X (טוויטר לשעבר), המיליארד ואיש העסקים אילון מאסק, מתבצר בתואר שאיבד לפני כמה חודשים. מאסק הוא האיש העשיר ביותר בעולם. 
הונו העצמי של מאסק עומד על 232.1 מיליארד דולר, כשהוא רשם במהלך השבוע הפסדים של 8.6 מיליארד דולר. במקום השני, מנכ"ל ומייסד אמזון ג'ף בזוס שהפסיד בשבוע החולף 2.7 מיליארד דולר. הונו האישי של בזוס עומד על כ-202.1 מיליארד דולר. במקום השלישי, בעלי קבוצת לואי ויטון וכריסטיאן דיור, ברנאר ארנו

ארנו הפסיד במהלך השבוע 4.9 מיליארד דולר, והוא מוערך ב-174.9 מיליארד דולר. במקום הרביעי מארק צוקרברג, מייסד מטא שרשם רווח מטורף של לא פחות מ-7.9 מיליארד דולר. הונו של מאסק עומד על 174.5 מיליארד דולר. סוגר את החמישייה לארי אליסון, שהפסיד 2.8 מיליארד דולר ורושם הון של 169.8 מיליארד דולר. 
במקומות השישי והשביעי בהתאמה לארי פייג' ווורן באפט
הנשים העשירות בעולם ובישראל, בהתאמה, הן פרנסואה בטנקורט מאיירס ומרים אדלסון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגההההה
    מגיהה 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מצריך הרבה מאמץ לקרוא פעם אחת לפני שמעלים לאויר
    סגור