השוק

גיוסים בהיקף של 600 מיליון דולר: ויולה קרדיט בדרך לעשות היסטוריה

קרן ויולה קרדיט, אשר מנהלת נכסים בגובה של 2.5 מיליארד דולר עברה את המשוכה הראשונה בדרך לגיוס של 1.5 מיליארד דולר. הנהלת הקרן מודיעה על גיוס מוצלח של 600 מיליון דולר. במי תשקיע את הכסף? כל הפרטים
מערכת ice | 
מימין: עידו ויגדור, אלכס גינזבורג, רותי פורמן (צילום אריק סולטן)
ויולה קרדיט, קרן חוב גלובלית אשר מנהלת נכסים בהיקף של כ-2.5 מיליארד דולר, הודיעה היום (חמישי), על השלמת סבב גיוס ראשון בהיקף 600 מיליון דולר לחברות פינטק גלובליות.
הגיוס הנוכחי מהווה רק השלב הראשון של אנשי הקרן ששואפים לגייס בסופו של דבר 1.5 מיליארד דולר. על פי פרטים שנמסרו על ידי הקרן היא עתידה להשלים את הגיוס במהלך החודשים הקרובים.
הקרן מייעדת לבצע עסקאות מול 35 חברות פינטק המפוזרים בין נכסי סיכון וגיאוגרפיות שונות. נכון למועד הפרסום, ויולה קרדיט השלימה בקרן השלישית עסקאות מול 10 חברות פינטק חדשות המצטרפות לעשרות חברות קיימות בפורטפוליו של הקרן.
המשקיעים בקרן החדשה כוללים את משקיעי הקרן הוותיקים וגופים מוסדיים, אשר כוללים בין היתר חברות ביטוח, בתי השקעות ובנקים, הן זרים והן ישראלים ומשפחות עושר. הקרן החדשה כוללת גם שיתוף פעולה עם ואליו השקעות מתקדמות, אשר מנגישה את הקרן לקהל הלקוחות הכשירים בישראל.
רותי פורמן, ועידו ויגדור, שותפים מנהלים בקרן ויולה קרדיט, מסרו: "הקרן השלישית באסטרטגיית האשראי מגובה נכסים מסמנת ציון דרך מהותי בהתרחבות הפעילות הגלובלית של ויולה קרדיט. מימיה הראשונים של אסטרטגיה זו, שמנו לעצמנו למטרה להיות שחקנים מובילים ושותפים אסטרטגיים ולתמוך בחברות הטכנולוגיה הפיננסיות הטובות בעולם. הגיוס החדש יאפשר לנו להרחיב את מגוון הפתרונות גם לחברות הפורטפוליו וגם לחברות חדשות, ויאפשר להן להרחיב את מקורות המימון ולהתרכז בצמיחה. היום יותר מתמיד, אנו מחויבים להמשיך ולהיות שחקן מוביל ושותף  אסטרטגי ליזמים פורצי דרך ולהשקיע בחברות הטכנולוגיה הטובות בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה