השוק

משבר בהייטק? חברת ההייטק מתרחבת ומגייסת עשרות משרות חדשות

חברת ההייטק הישראלית גונג (Gong.io), פלטפורמת בינה עסקית עבור אנשי מכירות, החלה תהליך גיוס משמעותי של למעלה מ-70 משרות, בהן עשרות מפתחים ומפתחות Backend, Frontend, Devops ו-Security, שיצטרפו למרכז המו"פ שלה ברמת גן המונה כ-360 עובדים ועובדות
מערכת ice | 
משבר בהייטק (צילום shutterstock)
חברת ההייטק הישראלית גונג (Gong.io), פלטפורמת בינה עסקית עבור אנשי מכירות, החלה תהליך גיוס משמעותי של למעלה מ-70 משרות, בהן עשרות מפתחים ומפתחות Backend, Frontend, Devops ו-Security, שיצטרפו למרכז המו"פ שלה ברמת גן המונה כ-360 עובדים ועובדות. 
הגיוס מתבצע על רקע הצמיחה העסקית המתמשכת של החברה ברחבי העולם והעמקת הפעילות שלה בתחומי ה-AI. גונג משווקת פתרון מבוסס AI לגופי מכירות, אשר משפר את הפרודוקטיביות של הארגונים ומסייעת בצמיחה וביכולת ניבוי. לאור ההתקדמות בעולמות ה-AI בשנים האחרונים, ארגונים רבים מבינים שהטמעת AI בארגון הוא יעד אסטרטגי, וכך גדל הביקוש למוצריה של גונג.
למעלה מ-4,000 חברות חדשניות כמו: Zillow, LinkedIn, Github, Spotify, Walkme, Rapid7, Checkpoint, HubSpot, Canva הטמיעו את הפתרון וחווים שיפור בשיעור העסקאות שנסגרות, עסקאות בהיקף כספי גדול יותר והאצה של תהליך ההכשרה של עובדים חדשים. 
בשנים האחרונות, גונג הגדילה את סל מוצריה וכיום היא מציעה פלטפורמה שלמה לארגוני מכירות, הכולל יכולות ניבוי (Forecast), מערכת לפנייה ללקוחות פוטנציאליים (Engage) וכן כלים נוספים לייעול שרשרת המכירות ואנליטיקה.
גונג סומנה על ידי אנליסטים כחברה המובילה בשוק ה-Revenue AI, ויכולות ה-AI שלה מתקדמות באופן משמעותי ביחס למערכות אחרות הנמצאות בשוק. למשל, גונג היא החברה היחידה המאפשרת ללקוחות "אימון" של מודלים ייעודיים עבורם, לניתוח עמוק יותר של שיחות של אנשי מכירות עם לקוחות, דבר שמשפר את הדיוק, היעילות והאוטומציה של תהליכי המכירה.
אילון רשף, שותף מייסד וסמנכ"ל המוצר הראשי, גונג: "אנו חווים תקופה מרגשת של צמיחה שמולידה אתגרים טכנולוגיים חדשים ומרתקים. כל אחד מהתפקידים החדשים הללו חיוני לתמיכה בצמיחתנו ולשיפור היכולות המתקדמות של הבינה המלאכותית שלנו". 
מלבד האתגר הטכנולוגי הגדול, גונג מציעה לעובדים ולעובדות מסלולי התפתחות מקצועית ובניית קריירה בחברה גלובלית צומחת, סביבת עבודה מתקדמת ואווירה ידידותית ופתוחה בחברת אנשי ונשות המקצוע הטובים בתעשייה. החברה מיישמת תהליך בשם Grow at Gong במטרה לבנות יחד תכנית לפיתוח מקצועי ואישי.
בנוסף לכך, גונג מאפשרת לנוע בין תפקידים שונים בחברה, כדי להעשיר את סט המיומנויות ולגוון את העיסוק וכן להתפתח לתפקידי ניהול. כל עובדי גונג נהנים מגישה לפלטפורמת לימודים עשירה הכוללת אלפי קורסים מקצועיים ומקורות מידע לפיתוח עצמי. בנוסף, גונג מחויבת לגיוון והשיקה השנה תכנית ייעודית לקידום נשים בתפקידי פיתוח והרחבת הנוכחות שלהן בתפקידים בכירים בחברה. 
גונג גייסה עד היום 583 מיליון דולר ב-7 סבבים, כאשר גיוס E האחרון בהיקף של 250 מיליון דולר בוצע לפי שווי של 7.2 מיליארד דולר. מטה החברה נמצא בארה"ב, מרכז המחקר והפיתוח שלה יושב ברמת גן וכמו כן ישנם גם משרדים בדבלין. גונג מעסיקה למעלה מ- 1000 עובדים ועובדות בכל משרדיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה