השוק

בנק הפועלים בבשורה קשה ללקוחות: ההטבה בוטלה והריבית תתייקר

בנק הפועלים עדכן היום את לקוחותיו כי הריבית המקסימלית על המינוס בחשבון, תעלה בשיעור של עד 3%
מערכת ice |  4
בנק הפועלים (צילום מערכת אייס, shutterstock)
לפני כשנה יצא בנק הפועלים בהטבה ללקוחות בעלי מינוס בחשבון הבנק שלהם, שהודיע באותה תקופה כי יפחית את הריביות על המינוס בחשבון, במדרגות הגבוהות.
היום (חמישי) פרסם הבנק הודעה ללקוחותיו כי הוא החליט לבטל את ההטבה, והריביות על המינוס יעלו בשיעור של עד כ-3%. מדובר בבשורה קשה ללקוחות שלהם יש מינוס, שככל הנראה גם ככה קורסים תחת יוקר המחיה הגואה. 
על פי ההודעה, הריבית במדרגה השנייה תתייקר ותעמוד על 15.2%, והריבית במדרגה השלישית תתייקר ב-2.9% ותעמוד על 15.4%, זאת כאשר אלו המדרגות שעליהן תחול ההתייקרות.


מבנק הפועלים נמסר: "ההטבה על שיעורי ריבית החובה שניתנה לפני כשנה תסתיים בשבועות הקרובים. הבנק ממשיך להעניק ללקוחותיו הטבות שונות מעת לעת".
כזכור, רק לפני מספר ימים פורסם כי בנק הפועלים זכה לציון  AAA בדירוג ESG של 'מעלה' לשנת 2024, ונמצא במקום הראשון מבין כל החברות בישראל. זאת כפי שנחשף באירוע של הארגון שהתקיים בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
בנוסף, פורסם לאחרונה כי קרן פועלים לתקומה של בנק הפועלים, אישרה מהלך תמיכה במסגרתו תעניק חסות ל-4 מכינות באזור הנגב המערבי בהיקף של 3 מיליון שקל. זאת בהתאם לבקשת הישובים: שלוחת מכינת 'מרחבים-דרור' תוקם בקיבוץ יד מרדכי, שלוחת מכינת 'דרך פרת' תוקם בקיבוץ ניר עם, שלוחת מכינת 'יונתן'  תוקם בקיבוץ סעד, ושלוחת מכינת 'מיתרים-לכיש' תוקם בקיבוץ דורות.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ביטול הטבות של בנה"פ
    ירון 07/2024/20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זה ארגון פשע. לא בנק. שאלוהים ייקח אותו!
    סגור
  • 2.
    מה ציפיתם
    חני 07/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ברור, אחרי שביטלו את הטבת הפריים שנתנו לפני שנה, עכשיו עברו לעניין הריביות על העוש. הרי הסתיימה המלחמה והכל פרפרים וקשת בענן
    סגור
  • 1.
    מצוין, המשקיעים מברכים על כך
    משקיע 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בנק הוא עסק למטרת רווח, ולא אמור לסבסד את החייבים. כדי לצמצם את החוב החייב יכול לעבוד ביוצר עבודות או למכור נכסים - אוטו יקר (ולעבור לתחצ או לאוטו זול) או דירה.
    סגור
  • למה דווקא עכשיו?
    א. מהשרון 07/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הבנק הרוויח כ- 7 מיליארד ש"ח רווח נקי בשנת 2023, אז התיאבון להגדלת הרווחים גובר על חשבון הלקוחות, גם במצב הקשה שבו נימצאת המדינה בימים אלה.
    סגור