השוק

דירוג עשירי העולם: מאסק, צוקרברג ובזוס מפסידים - מי הרוויח בענק?

את ההפתעה השבועית מספק לנו בעלי קבוצת לואי ויטון וכריסטיאן דיור, ברנאר ארנו, מי שרשם רווח עתק של לא פחות מ-6.6 מיליארד דולר. הוא מדורג שלישי בעולם, אחרי מנכ"ל טסלה ומייסד אמזון. וגם: כמה שווה לארי אליסון?
מערכת ice | 
אילון מאסק, ברנאר ארנו, לארי אליסון (צילום shutterstock)
מגזין פורבס מפרסם את דירוג עשירי העולם כבכל שבוע. הצמרת שנסקה לגבהים חדשים, רושמת דווקא הפסדי עתק. ראש וראשון, מנכ"ל טסלה, נויראלינק וחברת החלל SpaceX, ובעליה של הרשת החברתית X (טוויטר לשעבר), המיליארד ואיש העסקים אילון מאסק, שחזר לאחרונה לתואר שאיבד לפני כמה חודשים. מאסק הוא האיש העשיר ביותר בעולם. 
הונו העצמי של מאסק עומד על לא פחות מ-245.7 מיליארד דולר, כשהוא רושם הפסד שבועי של כ-12.5 מיליארד דולר. מנכ"ל ומייסד אמזון, ג'ף בזוס, ניצב בגאון במקום השני. אלא שהפסד של 4.4 מיליארד דולר הפחית את הונו האישי של בזוס ל-211.9 מיליארד דולר.
בעלי קבוצת לואי ויטון וכריסטיאן דיור ברנאר ארנו במקום השלישי הרוויח לא פחות מ-6.6 מיליארד דולר, מה שהעלה את הונו האישי ל-198 מיליארד דולר. הבעלים של רשת מטא, מארק צוקרברג, ספג מכה משמעותית, כאשר הונו האישי עומד כעת על 198 מיליארד דולר עם ירידה שבועית של לא פחות מ-7.6 מיליארד דולר.
מי שסוגר את רשימת חמשת האנשים העשירים ביותר בעולם לפי פורבס הוא לארי אליסון, שהונו האישי עומד על 176.6 מיליארד דולר, עם צניחה שבועית של 258 מיליון דולר.
הנשים העשירות בעולם ובישראל, בהתאמה, הן פרנסואה בטנקורט מאיירס ומרים אדלסון.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה