השוק

בזק נכנסת לתחרות בחברת החשמל: השירות החדש יוצא לדרך

בזק ו-PowerGen משיקות את "בזק energy" שתספק לצרכנים חשמל זול, חכם ויעיל, החשמל יסופק ממגוון מקורות, וכש-35% מהייצור הינו חשמל ירוק מאנרגיות מתחדשות
מערכת ice | 
בזק ופאוורג'ן נכנסות לתחרות בחברת החשמל (צילום shutterstock, יחצ)
מהפכה בשוק החשמל בישראל. ענקית התקשורת בזק ו-PowerGen, חברה בבעלות מלאה של קרן ג'נריישן, משיקות היום (שלישי) את בזק energy – מותג החשמל של החברה המשותפת בזק-ג'ן.
בזק energy תציע את המחיר האטרקטיבי ביותר בשוק, כבר מהיום הראשון להצטרפות – ללא אותיות קטנות או התחייבויות ארוכות טווח, לצד שירות אנושי-דיגיטלי יעיל, נוח, פשוט וחכם. לקוחותיה, הביתיים והעסקיים, יוכלו לבחור בין מגוון מסלולים את ההטבה המתאימה להם ביותר לצריכת חשמל באופן משתלם וחסכוני.

כך למשל, משק בית פרטי שיעבור לבזק energy יוכל להנות מהנחה על חשבון החשמל בהתאם למסלול התואם את העדפותיו ואורח חייו ולבחור בין הנחה קבועה של 7% ממועד ההצטרפות בכל השבוע בכל שעות היממה, לבין מסלול המעניק הנחה של 15% בימים א-ה מ-7:00 עד 17:00 או מסלול המעניק הנחה של 20% בימים א'-ה' בין השעות 23:00 עד 7:00.
גם המגזר העסקי ייהנה מהנחות משתלמות בצריכת החשמל באמצעות בזק energy כאשר לקוחות עסקיים קטנים בעלי מונה בייתי ייהנו משלושת המסלולים כולל 7% בכל שעות היממה, 15% רק בשעות היום או 20% רק בשעות הלילה, בהתאם לאופי הצריכה שלהם. לקוחות גדולים יותר בעלי מונה כללי יהנו מ-7% הנחה בכל שעות היממה ולקוחות עסקיים בתעו"ז מתח נמוך וגבוה יקבלו הצעה ייעודית תפורה לפי צרכיהם.
באירוע ההשקה שנערך היום בתל אביב, הציגו החברות את פלח השוק הפוטנציאלי, את מגוון מקורות האנרגיה והיקפם, את היתרונות שבשילוב הכוחות בין החברות, יעדי המיזם, מסלולי החשמל, דרכי ההצטרפות ואת המיתוג והקמפיין שילוו את המיזם.
בבזק energy מעריכים כי באמצעות תהליך מעבר קל ופשוט ובאמצעות מערך השיווק הגדול והמנוסה של בזק ובסיס הלקוחות הגדול של החברה, בזק energy תהפוך לשחקן משמעותי בשוק החשמל תוך מספר חודשים ותצליח לפרוץ את המצב הסטטי כיום שבו 99% מהלקוחות הפרטיים הם לקוחות של חברת החשמל. 
במסגרת שיתוף הפעולה בין שתי החברות, תעמיד PowerGen, לטובת בזק energy חשמל שייוצר ממגוון מתקני ייצור שבבעלותה, בהם תחנות כוח בגז טבעי, מנועי גז, מתקנים סולאריים ומתקני אגירה. במקטע הייצור, ל-PowerGen, הספק מצטבר של MW 956 בטכנולוגיה קונבנציונלית ו- MW 121 של אנרגיות מתחדשות, בנוסף, לחברה 3,000MWH אגירה מניבים. ל- PowerGen ניסיון באספקת חשמל ללקוחות גדולים במשק. החשמל של בזק energy יסופק ממגוון מקורות ייצור בדגש על אנרגיות מתחדשות, כשכ- 35% מהחשמל הינו חשמל ירוק.
לשירות ניתן להצטרף החל מהיום (שלישי) בתהליך דיגיטלי פשוט ומהיר. וללקוחותיה בחשמל, כמו ללקוחות האינטרנט בזק תעניק שירות אנושי-דיגיטלי שיכלול שירות בוואטסאפ, באפליקציה, באתר ובמוקדים. בחברה מדגישים כי אין צורך להיות לקוחות קיימים של בזק על מנת להצטרף לשירות החשמל ולהנחות המוצעות.
לצד השקת מסלולי החשמל, בזק energy מציעה שירות ייחודי של אפליקציה חדשנית שתאפשר צריכת חשמל בדרך חכמה, נוחה ושקופה. האפליקציה תאפשר לנהל ושלוט בהוצאות החשמל, תציג את הנתונים המעודכנים בנוגע לצריכת החשמל בזמן אמת לצד פילוח ברור לפי ימים ושעות ותיתן טיפים מעשיים לחיסכון בחשמל בהתאם לנתונים. השקת המותג בזק energy תלווה על ידי קמפיין פרסומי, בכיכובה של עדי אשכנזי, הפרזנטורית של בזק שיעלה במהלך החודש.
ניר דוד, מנכ"ל בזק: "כניסתה של בזק לתחום אספקת החשמל היא הזדמנות תחרותית אמיתית בשוק החשמל. כענקית בתחום התשתיות ומתן השירותים לקהל הביתי ולעסקים, בזק מביאה איתה ניסיון רב, מערך שירות לקוחות מיומן, מחיר משתלם לצרכן הפרטי והעסקי וטכנולוגיה שתסייע להפוך את המעבר אלינו לפשוט ונוח. כל אלו יסייעו לנו לשבור את המחסום שקיים כיום אצל הצרכן במעבר לספקיות חשמל חדשות. התחרות האמיתית בשוק החשמל מתחילה עכשיו".
יואב הר אבן, מנכ"ל PowerGen: "בזק energy תוביל למהפכה בתחום החשמל ותאפשר תחרות אמיתית בשוק. ההשקה היום היא יישום של החזון והאסטרטגיה של PowerGen, אשר כחברת אנרגיה אינטגרטיבית היא פועלת בכל שרשרת הערך - מייצור ואגירת חשמל ועד לאספקתו לצרכן הסופי, במגוון טכנולוגיות ייצור שמבטיחים אספקה אמינה ויעילה. לקוחות בזק energy ייהנו מיתרונות שמתאפשרים רק בשל החיבור העוצמתי בין PowerGen לבזק, אשר יביא למיקסום יכולות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה