השוק

רמי לוי בבשורה לא נעימה: "כרגע המחירים לא זולים"

לוי הבהיר בפודקאסט: "זה לא סוד שבאמת כרגע המחירים הם לא זולים, אבל זה לא בגלל שכל החברות מרוויחות מיליונים. יש קשיים, יש רגולציה שהיא לא קלה. לדוגמא, כשאנחנו חוכרים מטוסים, אנחנו מביאים מחברות אחרות, היום יש טייסים שלא רוצים לבוא לארץ בכלל מאותן חברות בינלאומיות שאנחנו חוכרים מהם מטוסים"
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, shutterstock)
כשהטיסות חזרו לטרמינל 1 בנתב"ג, אחרי חודשים רבים של ביטול בשל מלחמת 'חרבות ברזל' שגרמה לנזקים גדולים בעקבות סגירת השמיים, רמי לוי סיפר בפודקאסט של ישראל היום על המצב החדש בשדה וגם בחברת התעופה בבעלותו ישראייר.
לוי הבהיר בפודקאסט: "זה לא סוד שבאמת כרגע המחירים הם לא זולים, אבל זה לא בגלל שכל החברות מרוויחות מיליונים. יש קשיים, יש רגולציה שהיא לא קלה. לדוגמא, כשאנחנו חוכרים מטוסים, אנחנו מביאים מחברות אחרות, היום יש טייסים שלא רוצים לבוא לארץ בכלל מאותן חברות בינלאומיות שאנחנו חוכרים מהם מטוסים".

כמו כן הסביר איש העסקים: "לכן הדברים האלה לא פשוטים, וזה לא תלוי רק בחברות התעופה – זה תלוי ברגולציה וכל מה שקשור מסביב. אתן עוד דוגמא שקשורה לגרולציה – סגרו את טרמינל 1".
הוא טען בנושא: "אם היו פותחים אותו זה היה מוזיל את המחירים הרבה יותר, כי העלויות בטרמינל 3 הרבה יותר גבוהות מאשר בטרמינל 1. המנכ"ל של ישראייר, אורי סירקיס, דיבר עם שרת התחבורה שתפתח אותו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה