השוק

כוכב הכרישים בקשת 12 במהלך ענק: למי גייס 20 מיליון דולר?

ספקית פתרונות Pay-By-Bank לעסקים, Aeropay גייסה 20 מיליון דולר מסדרה B. חברת ההון סיכון מלוס אנג'לס Group 11, של כוכב הכרישים בקשת 12 דובי פרנסס הובילה את הסבב
מערכת ice | 
דובי פרנסס (צילום vecteezy, יחצ)
Aeropay, ספקית מובילה של פתרונות Pay-By-Bank לעסקים, הודיעה היום [חמישי] על מימון של 20 מיליון דולר מסדרה B. חברת ההון סיכון מלוס אנג'לס Group 11, של כוכב הכרישים בקשת 12 דובי פרנסס הובילה את הסבב, בהשתתפות Chicago Ventures ו-Continental Investment Partners.
סבב הגיוס מגיע בזמן שבו Aeropay חוותה צמיחה של פי 10 בהכנסות בשנה האחרונה. Aeropay, המסייעת לעסקים להעביר כסף מהר יותר, במחיר סביר ובטוח באמצעות טכנולוגיית Pay-by-Bank הקניינית שלה, הגיעה לרווחיות תזרים מזומנים ברבעון הרביעי של 2023.

"תשלומים ברוב הענפים פועלים על מערכות ארכאיות מלאות בעמלות ובסיכונים מוגזמים", אמר מייסד ומנכ"ל Aeropay, דניאל מולר. "בנינו רשת תשלומים מונעת בנקאית שמגנה על עסקים מפני הונאה, חוסכת להם כסף ונותנת ללקוחות שלהם דרך קלה לשלם. במילים פשוטות, אנחנו בונים את רשת התשלומים של הדור הבא".
"במשך שנים, חיפשנו חברה מתקדמת מספיק כדי לפתור את הכאבים וחוסר היעילות של שוק התשלומים בכרטיסים, ללא ספק המעוז האחרון של תעשיית השירותים הפיננסיים המסורתיים", אמר דובי פרנסס, השותף המייסד של גרופ 11. "ל-Aeropay יש התמודדות עם האתגרים הטכנולוגיים והתאימות המורכבים ביותר, מה שהפך אותם לשחקן הסביר ביותר שינצל את השוק האדיר הזה שניתן לטפל בו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה