השוק

גוצ'י בהתרסקות: המכירות יצנחו ב-20%, המותג עומד להיעלם?

הרווח הנקי של קבוצת קרינג המחזיקה במותג, צנח אשתקד ב-17%. מניותיה צנחו ביותר מ-23% בשנה האחרונה והמכירות ירדו בכחמישית על פי התחזית בעוד המתחרות מגלות יציבות
מערכת ice | 
גוצ'י מוציאה קולקציה מטורפת לכלבים (צילום יוטיוב/ GUCCI)
המכירות בגוצ'י צפויות לרדת ב-20% ברבעון הראשון עקב האטה באסיה, כל על פי הבעלים שלה. האזהרה דווקא מנוגדת למצב של יריבותיה הגדולות LVMH והרמס שמכירותיהן הראו על עמידות ויציבות.
שוק היוקרה צמח בעשור האחרון אך המכירות לא היו מרשימות בשנים האחרונות. על פי ההערכות, גוצ'י מקבלת יותר משליש ממכירותיה מסין, שכלכלתה מתקשה. הבעלים אמר בהצהרה כי אזהרת הרווח "משקפת ירידה חדה יותר במכירות בגוצ'י, בעיקר באזור אסיה-פסיפיק". החברה אמורה לדווח על תוצאותיה הכספיות ב-23 באפריל.

גוצ'י היוותה שני שלישים מהרווח התפעולי של קבוצת קרינג בשנה שעברה. שאר המותגים של כוללים את איב סן לורן, בלנסיאגה ובוטגה ונטה. בחודש שעבר דיווחה קרינג כי הרווח הנקי שלה אשתקד ירד ב-17%. מניותיה צנחו ביותר מ-23% בשנה האחרונה.
לשם השוואה, יריבתה הגדולה LVMH, בעלת לואי ויטון, Moët & Chandon והנסי, רשמה מכירות גבוהות מהצפוי לשנת 2023. הרמס גם חגגה את שיא המכירות השנתיות שלה בשנה שעברה עם תוכניות לתגמל את כל העובדים ברחבי העולם בבונוס. בעוד שהתוצאות שלהן הראו חוסן בשוק היוקרה, ידוע שגוצ'י מכוון לקונים צעירים יותר, בעלי שאיפות, הפגיעים יותר ללחצים כלכליים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה