השוק

הישג לחברת פריון: נכנסת לשוק בשווי של 5.2 מיליארד דולר

פריון נטוורק, המספקת פתרונות טכנולוגיים לחיבור בין מפרסמים לצרכנים בכל ערוצי הפרסום הדיגיטלי המרכזיים, הודיעה על השותפות המקומית הראשונה של פלטפורמת הפרסום (DSP) שלה בסין. השוק הסיני מוערך בכ - 5.2 מיליארד דולר 

מערכת ice | 
טל יעקובסון Perion Network (צילום אוהד דיין)
פריון נטוורק המספקת פתרונות טכנולוגיים לחיבור בין מפרסמים לצרכנים בכל ערוצי הפרסום הדיגיטלי המרכזיים, הודיעה היום על השותפות המקומית הראשונה של פלטפורמת הפרסום (DSP) שלה בסין, באמצעות שיתוף פעולה בין Way.io ו-Hivestack, פלטפורמת הפרסום הדיגיטלי החוץ-ביתי (DOOH) הפרוגרמטי של פריון.
שיתוף הפעולה מציין אבן דרך משמעותית במינוף מעמדה של סין כשוק ה-DOOH הגדול בעולם, המוערך על פי Statista בכ - 5.2 מיליארד דולר בשנת 2024. הפלטפורמה של Hivestack כבר משולבת אצל 16 מבעלי המדיה המובילים בתחום ה-DOOH בסין, ומכסה רשת של מעל 1 מיליון מסכים ולמעלה מ-93,000 אתרים, המספקים גישה ל-203 מיליארד חשיפות בקרב קהלים מגוונים ובעונות פרסום פופולריות בסין.
לראשונה, לקוחות Way.io בסין יכולים להפעיל קמפיינים של פרסום חוץ-ביתי פרוגרמטי הן בסין והן בעולם כולו באמצעות מלאי פרימיום של מסכים דיגיטליים ברשת העולמית של פלטפורמת Hivestack. 
אנדריאס סופליוטיס, מייסד ומנכ״ל חברת "Hivestack" אמר כי ״ההצטרפות לפריון מהווה אבן דרך משמעותית במסע שלנו. יכולות הטכנולוגיה שלנו, בשילוב עם המומחיות של פריון בשוק יחד עם פתרונותיה למפרסמים, יביאו לפיתוח של פתרונות חדשים וסינרגטיים שיתאימו ללקוחות בכל העולם. אנחנו נרגשים מהאפשרויות האינסופיות שזה פותח". 
טל יעקובסון, מנכ"ל פריון: "השותפות האסטרטגית עם Way.io מביאה הזדמנויות חדשות לעולם הדיגיטלי בסין, ומציעה גישה נרחבת לנכסי DOOH דיגיטליים ברחבי העולם. בהמשך לכניסה שלנו לשוק בברזיל לאחרונה, אנו מציינים עוד צעד משמעותי במימוש המחויבות של פריון להרחיב את טביעת הרגל הגלובלית שלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה