השוק

בנק דיסקונט מבטל פרויקט דגל של המנכ"ל הקודם

בנק דיסקונט הודיע היום ללקוחות כי הוא מבטל את אחד מהפרויקטים המרכזיים של המנכ"ל הקודם, פרויקט שהוגדר על ידו כמוצלח מאוד שהקל משמעותית על חלק ניכר מהלקוחות והיה מוקד למשיכת לקוחות חדשים
ניצן כהן |  1
אבי לוי מנכ"ל דיסקונט (צילום ישראל הדרי, Magma Images, shutterstock)
בנק דיסקונט הודיע היום ללקוחותיו כי הוא מבטל את אחד מהפרויקטים המשמעותיים של המנכ"ל הקודם, אורי לוין. הפרויקט של לוין היה למעשה פטור מתשלום ריבית על משיכת יתר עד 2,000 שקל. בדיסקונט חלוקים על נחיצות הפרויקט והיכולת שלו למשוך לקוחות חדשים, זאת בעוד המנכ"ל הקודם, אורי לוין, דחף את הפרויקט הזה כשאז אמרו בבנק שהוא מצליח למשוך לקוחות חדשים.
באופן עקרוני מדובר בהטבה לא רעה שהעמיד בנק דיסקונט ללקוחות שלו. כשהבנק השיק את הפרויקט הזה, אמרו בכירים  במערכת כי העלות שלו נמוכה ביחס ליכולת שלה למשוך לקוחות חדשים  אבל המנכ"ל הנוכחי, אבי לוי, חשב אחרת והיום הודיע ללקוחות שהוא מפסיק את ההטבה.
באופן עקרוני יש כיום חילוקי דעות במערכת הבנקאית כולה כיצד להשקיע את כספי השיווק שלהם. אחת הגישות היא להטות את הכסף הזה להצעות ערך אבל מטבע הדברים הצעות ערך מהסוג הזה, כשמחלקים  אותם על פני כלל הלקוחות הזכאים, הופכת להיות  זניחה עבור לקוח הקצה וזה מוליד את הגישה האחרת.
הגישה האחרת טוענת כי יש להשקיע את הכספים האלה ומדובר במיליונים רבים של שקלים בפרסום של הבנק ובידול שלו ביחס למתחרים אבל כשהמצב הוא שאין באמת שוני מהותי בין הבנקים וזה מוביל לטענה השלישית.
הטענה השלישית של סמנכ"לי השיווק של הבנק שיש להשקיע את הכספים האלה בקיצור תהליכים בבנק בין הלקוח הסופי למערכות הפנימיות של הבנק וכשאנחנו מדברים על מצב בו רוב הפעולות היומיומיות בבנקים, ניתן לפשט את ההליכים שלהם כך שלקוח יקבל מענה תוך פרק זמן קצר, יש לכך השפעה הרבה יותר מהותית על הלקוחות מאשר לתת להם הטבה של כמה עשרות שקלים ברבעון.
אורי לוין שהיה המנכ"ל הקודם של דיסקונט הוביל תהליך של "הצעות ערך" וזה אומר לאתר קהלי יעד/ מטרה ולהיות אגרסיבי מאוד בהצעות הערך שהוא נותן להם. כעת לפחות יש להמתין להתבססות של המנכ"ל החדש של דיסקונט בתפקיד כדי לראות מה הכיוון החדש אליו הוא לוקח את הבנק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דיסקונט
    אייל אורי 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קורע את הלקוחות בריבית גדולה יותר משוק שחור,
    סגור