השוק

שחר תורג'מן חושף את הבכיר שיתמוך בו לנשיאות לשכות המסחר

מאיר קלוגהפט, סגן נשיא לשכת המסחר, הכריז על תמיכתו בשחר תורג'מן, יו"ר קבוצת בריל אשר מתמודד לנשיאות לשכות המסחר. מאיר קלוגהפט: איחוד הכוחות יחד עם תורג'מן הוא הצבת חזית בלתי שבירה שתסמל את החוסן שיאפיין את כהונתנו הקרובה"
מערכת ice |  3
שחר תורג'מן (צילום עופר חגיוב)
מאיר קלוגהפט, המשמש בתפקיד סגן נשיא לשכת המסחר, יו"ר ענף הצעצועים ומוצרי תינוקות ומבעלי חברת הצעצועים "שחק-נא", הודיע היום (חמישי) על תמיכתו בשחר תורג'מן, יו"ר קבוצת בריל ויו"ר התאגדות רשתות המסחר והמועמד לנשיאות לשכות המסחר.
במסגרת שיתוף הפעולה, יתמוך קלוגהפט בשחר תורג'מן בהתמודדות לנשיאות איגוד לשכות המסחר. בצעד של הבעת אמון, קלוגהפט מאחד כוחות עם תורג'מן, לאחר שהסיר התמודדותו לתפקיד.
מאיר קלוגהפט, התייחס לשיתוף הפעולה ולתמיכתו בתורג'מן: ״במיוחד בתקופה זו של ימי מלחמה שמתורגמים לקשיים רבים על המשק ועל העסקים מכלל הקטגוריות, ורגע לאחר שחווינו את תוצאות מגפת הקורונה, אנו חייבים להילחם על מקומנו ולסייע לכלל העסקים הזקוקים להשמעת קולם".
 



עוד הוסיף קלוגהפט: "אני מאמין שהגיעה העת לנקיטת מעשים בפועל ואני גאה להצטרף לרשימתו של שחר תורג'מן ולהעמיד גם את הניסיון שצברתי בכל תחנות חיי לרשות לשכת המסחר. איחוד הכוחות שלנו יחד עם תורג'מן הוא הצבת חזית בלתי שבירה שתסמל את החוסן שיאפיין את כהונתנו הקרובה ואני קורא לכל חברי הלשכה לתמוך בתורג'מן למען חוסנו של המשק".

שחר תורג'מן, הודה לתמיכתו של סגן נשיא לשכת המסחר: "אני מודה למאיר מקרב לב על האמון והתמיכה בי בריצה לנשיאות לשכת המסחר. את רוב שנות חייו קלוגהפט הקדיש לביטחון המדינה, בשירות ממושך ומשמעותי בצבא בתפקידי הדרכה ופיקוד ביחידות שדה מובחרות, והקדיש זמן ומשאבים רבים להתנדבות ותרומות והוא מהווה עוגן מהותי ברשימה המשותפת שלנו. יחד נאבק בנטל הרגולטורי שישפיע על הורדת יוקר המחייה ונאפשר ליבואנים, למסחר ולעסקים במדינת ישראל לפרוח ולשגשג ביתר שאת, כפי שמגיע להם".

בתמונה: מאיר קלוגהפט  (צילום: יח"צ שחק נא)

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בושה שאיש כזה עלוב נפש שניצל יחסי מרות וניהל רומניים
    רמי 03/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יתמודד לתפקיד כזה משמעותי.
    סגור
  • 1.
    האדם המתאים ביותר לתפקיד נשיא הלשכה
    מיכאל 03/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בהצלחה לשחר !!
    סגור
  • צריך לשבת בכלא על ניצול יחסי מרות במשך שנים
    תומר 03/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחד האנשים הכי לא ערכיים שיש שנים ניצל מרות איש כוחני שהרשה לעצמו לעשות מה שהוא רוצה בתפקידו .
    סגור