השוק

בנק אוף אמריקה מפרגן לחברת התוכנה הישראלית: זו ההמלצה שלו

לפי פרסום הדו"ח השנתי של 2023 לפני שבועיים, מניית מאנדיי איבדה 10%. אבל בבנק אוף אמריקה טוענים שמחיר המניה כעת הוא "הזדמנות קנייה אטרקטיבית". מאנדיי הונפקה ב-2021 לפי שווי של 6.8 מיליארד דולר, וכעת היא נסחרת לפי שווי של כ-10.4 מיליארד דולר, אחרי עלייה של 40% בשנה החולפת

מערכת ice | 
בנק אוף אמריקה (צילום shutterstock)
מאנדיי המוכרת בשמה הלועזי monday.com היא חברת תוכנה ישראלית, שפיתחה מערכת הפעלה לעבודה (Work OS), באמצעותה ארגונים וצוותים יכולים ליצור את הכלים והתהליכים הדרושים להם לניהול כל היבט בעבודתם. בבנק אוף אמריקה מגדירים את החברה כמובילה בשוק הפרויקטים והקבצים המשותפים ולכן טוענים כי עד 2026, קצב הצמיחה השנתי של החברה יעמוד  על  30%.
מניית מאנדיי איבדה 10% עם פרסום הדו"ח השנתי של 2023 לפני שבועיים, ועדיין נסחרת ברמה נמוכה מזו של לפני פרסום הדו"ח. בנק אוף אמריקה טוענים שמחיר המניה כעת מהווה "הזדמנות קנייה אטרקטיבית", ומפרסמים לגביה המלצת קנייה במחיר גבוה ב-30% ממחיר השוק.
זהו סיקור ראשון של האנליסטים בבנק על המניה, שלה הם נותנים בהמלצתם מחיר יעד של 280 דולר, מחיר היעד גבוה בכ-19% ממחיר המניה ערב פרסום הדו"חות האחרונים. תחזיות האנליסטים בוול סטריט לגבי מאנדיי, הן שביכולתה של החברה להוסיף לגדול וזאת בשל השקת מוצרים ייחודים שמספקים בסיס חזק לצמיחה לטווח הארוך. 
שנת 2021, הגיעה מניית החברה לשווי שיא של 20 מליארד דולר. לאחר המשבר ב-2022, שחתך את שווי החברה לצד מרבית חברות ההייטק הנסחרות, חזר שווי החברה באפריל 2023, בעקבות עליית המנייה ב-18% ליותר מ-7 מיליארד דולר, מעל מחיר ההנפקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה