השוק

בזק במהלך לקראת אספקת החשמל? זה המנכ"ל החדש שמינתה

הראל בלינדה צפוי להתמנות למנכ"ל החברה המשותפת של בזק ו-PowerGen בתחום החשמל
מערכת ice | 
בניין בזק (צילום חן כליפה לוי)
לאחרונה הודיעו בזק וחברת PowerGen של קרן ג'נריישן על הקמת מיזם משותף לאספקת חשמל שיהווה שחקן משמעותי ומוביל בשוק החשמל בישראל. כעת, ​הראל בלינדה צפוי להתמנות למנכ"ל החברה המשותפת של בזק ו-PowerGen בתחום החשמל
החלטת שר האנרגיה בשבוע החולף, בדבר פתיחת השוק הביתי לתחרות מלאה החל מהרבעון השלישי של 2024, צפויה להאיץ את פעילות החברה המשותפת. רן גוראון מנכ"ל בזק בירך: "להראל בלינדה ניסיון ניהולי נרחב והיכרות מעמיקה של שוק החשמל בישראל, ולכן הוא האדם הנכון להוביל את החברה המשותפת של בזק וPowerGen בתחום אספקת החשמל".

ארז בלשה, מנכ"ל ג'נריישן: ״מברך על הצטרפותו של הראל בלינדה, מנהל מוערך בעל ניסיון ניהולי רב שנים. אנו סמוכים ובטוחים שבלינדה יוביל בהצלחה את החברה, בדרכה להיות שחקן משמעותי בשוק החשמל הפרטי, וביחד יביאו לאזרחי ישראל בשורה של ממש בחשבון החשמל".חברת בזק וחברת PowerGen של קרן ג'נריישן, הודיעו היום על כוונתם למנות את הראל בלינדה למנכ״ל חברת אספקת החשמל שלהן. החברה תהיה בבעלות משותפת ותתמקד בשיווק, מכירה ואספקת חשמל לצרכנים ביתיים ועסקיים קטנים
הראל בלינדה, כיהן בעבר כסגן ומשנה לממונה על התקציבים באוצר לאחר שנים רבות ותפקידים מגוונים באגף תקציבים. כמו כן, כיהן כסמנכ"ל הכספים של חברת החשמל והיה מנהל מחוז מרכז וחבר הנהלה ב"לאומית שירותי בריאות". בלינדה הינו מנהל בכיר בעל ניסיון ניהולי עשיר ומגוון בתחום הציבורי, בוגר תואר ראשון בכלכלה ומתמטיקה בהצטיינות מאוניברסיטת ת"א, ותואר שני בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת ירושלים.

הראל בלינדה. קרדיט- יוסי צבקר
הראל בלינדה עצמו מסר: "אני מודה לבזק וג'נריישן על הבעת האמון ונרגש להצטרף לחברה המשותפת שלהם. אין ספק שבזכות יתרונותיה הנובעים מחיבור החוזקות שבשתי החברות המובילות, החברה תהפוך במהרה לשחקן משמעותי בשוק החשמל שנפתח לתחרות ותהווה מקור אמין ואיכותי לאספקת חשמל לצרכנים ביתיים ועסקיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה