השוק
16 מיליון דולר: הסטרטאפ הישראלי שינסה להילחם בבינה המלאכותית
חברת Clarity הודיעה על השלמת גיוס בגובה 16 מיליון דולר בתמיכה של עשרות משקיעים מתחומי הסייבר. החברה מפתחת פלטפורמה שתוכל לזהות תוכן מזויף שנוצר ע"י בינה מלאכותית ונראה אמיתי לחלוטין, ובכך תוכל למנוע הפצת של תוכן שקרי ברשתות החברתיות
הסטרטאפ הישראלי Clarity, אשר מפתח פלטפורמה שמזהה תוכן מזויף שנראה אמיתי לגמרי, הצליחה להשלים גיוס בגובה 16 מיליון דולר אשר בוצע בתמיכת עשרות משקיעים מתחומי הסייבר והאקדמיה. בזכות הטכנולוגיה שלהם, ניתן לזהות קטעי קול, וידאו או תמונות שנוצרו באמצעות בינה מלאכותית, ובכך להבדיל בין מציאות לבין יצירה דמיונית.
ע"פ חדשות 12, הנזק הכלכלי והחברתי שגורם "דיפ-פייק" הנוצר על ידי בינה מלאכותית הוא עצום. בכירים בתחום מאמינים כי בתוך כשנתיים, 90% מהתוכן שנצפה בו ברשתות החברתיות יווצר באמצעות בינה מלאכותית, וכמעט לא יהיה ניתן להבחין שמדובר בזיוף. הדבר עלול לפגוע במערכת המשפט, במערכות בחירות, להוביל למתקפות האקרים ועוד. לאור הנתונים המדאיגים הללו, סביר להניח כי נראה בעתיד חברות נוספות אשר יעסקו בתחום וינסו למנוע את הפצת הפייק ניוז ברשתות החברתיות.
עוד ב-
מיכאל מטיאס, מייסד משותף ומנכ"ל החברה: "המרחב הדיגיטלי בו אנו חיים נמצא תחת מתקפה מתמדת, על ידי דמויות מדויקות של אנשים אמיתיים, שאומרים דברים שמעולם לא נאמרו ועושים מעשים שהם מעולם לא ביצעו". עוד הוא הוסיף כי: "אנחנו רק בתחילת הפלישה הגדולה לחיינו של הונאות דיפ פייק, גיוס ההון יאפשר לנו להאיץ את פיתוח הפלטפורמה והפריסה בשוק, כדי לממש את המשימה שלנו ולשמר את האמון במרחב הדיגיטלי".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה