בחירות 2022

מבסוט? בן גביר מגיב להסכם הקואליציוני בין נתניהו לסמוטריץ'

בן גביר: "קורא גם לשאר השותפים שלנו לחתום גם כמה שיותר מהר על הסכם ולהקים יחד ממשלת ימין מלא מלא"
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
סיעת הליכוד והציונות הדתית הגיעו היום (חמישי) לסיכום מסמך תפקידים ושטחי פעולה. מעבר למסמך זה נקבעו בהסכמים קואליציונים מפורטים קווי יסוד, הסדרה בסוגיות זהות יהודית, חינוך, משפט, התיישבות וחברה וסיכומים תקציבים מפורטים.
הציונות הדתית תקבל את משרד האוצר ברוטציה, משרד העלייה והקליטה ומשרד המשימות הלאומיות. בנוסף, שר משרי הציונות הדתית ישמש גם כשר במשרד הביטחון שאחראי על ההתיישבות ביהודה ושומרון שיפעל בתיאום ובהסכמה של ראש הממשלה. כמו כן הציונות הדתית תקבל סגן שר, יו״ר ועדת חוקה, חוק ומשפט ושירותי הדת שיוביל בכנסת את הרפורמה במערכת המשפט ויו״ר ועדת הרפורמות.
 
יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, הגיב לחתימת ההסכם הקואליציוני, בין הליכוד והציונות הדתית ואמר את הדברים הבאים: "מברך את ידידיי ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', שחתמו על הסכם קואליציוני להקמת ממשלת ימין. קורא גם לשאר השותפים שלנו לחתום גם כמה שיותר מהר על הסכם ולהקים יחד ממשלת ימין מלא מלא, כדי שנוכל להתחיל לפעול להחזרת הריבונות, המשילות והביטחון האישי לאזרחי ישראל ולהחזיר סוף סוף את ישראל למסלול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה