בחירות 2022

עמית סגל מפתיע: "פרשה מזעזעת שטואטאה תחת השטיח"

הפרשן הוותיק של חדשות 12 הגיב לדבריו של בצלאל סמוטריץ' כי כוחות הביטחון אל שמרו על רבין כמו שצריך: "מחייב דיון שמעולם לא התקיים באשר לקו הדק שנחצה פה בפראות, ושימש להכפשת ציבור שלם עשרות שנים"
מערכת ice |  7
עמית סגל (צילום מתוך האתר של עמית סגל)

הדברים שאמר היום (ראשון) ראש מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' על במת הכנסת ביום הזכרון לראש הממשלה לשעבר יצחק רבין, הצליחו לעורר סערה ענקית. סמוטריץ' תלה את האשמה במותו של רבין לא בהסתה או במילים שנאמרו, אלא בשירותי הביטחון שלא שמרו עליו לכאורה.

עמית סגל, פרשן חדשות 12 מסרב להבהל מהדברים: " בצלאל סמוטריץ׳ לא עודד שום תיאוריית קונספירציה. הוא דן בפרשה מזעזעת שבזמן אמת טואטאה תחת השטיח העיתונאי והמשפטי, של הפעלת סוכן מדיח בלב ליבו של הימין, שהמציא טקס פולסא דנורא בשתפ פושע עם רשות השידור, הפיץ את כרזות רבין במדי SS, הסית ועודד אלימות ומעולם לא שילם את המחיר".
 

עוד טען: "הדבר אינו מוריד בגרם מאחריותו של יגאל עמיר, שטוען עד היום שרביב לא הסית אותו לרצח ושלא הושפע ממנו כלל. הוא כן מחייב דיון שמעולם לא התקיים באשר לקו הדק שנחצה פה בפראות, ושימש להכפשת ציבור שלם עשרות שנים".

לסיום ניסה להסביר סגל: "ולמען הסר ספק: כמובן שהשב"כ לא עודד את עמיר לרצוח. זו לא הטענה מהטקסט, ולמרבה הצער השב"כ לא באמת הכיר את עמיר בזמן אמת, למעט הדיווח המפורסם על ״התימני״
 
סמוטריץ' נואם במליאה לזכר יצחק רבין, ערוץ הכנסת

תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מדהלה יעקב 11 רחובות
    יצחק 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמית סגל היקר סיפור "שמפניה" הוא המחדל הקטן בכל הכשל הביטחוני הפעלתי של השב"כ בזמנו הן באיכות השמירה על ראש הממשלה והן באופן הפעלתו של הבחור האומלל בידיהם הכשל הגדול שלא נחקר מעולם הוא מערכת היחסים של פוליטיקה ושב"כ במקרה של אוסלו ושות' נחצו קווים מדעת ושלא מדעת של ראשי השב"כ וזה המחדל הענק שאני סבור שכבר תוקן ארגון ממלכתי-שב"כ אסור לו לעולם לעסוק באג'נדה פוליטית מימין או משמאל ולא נותר לי אלא לאחל לשב"כ שלנו הצלחה בהפקת לקחי היום הארור ההוא
    סגור
  • 4.
    נמאס מעמית סגל. למה הוא לא פרש במקום רינה?? (ל"ת)
    ליאת 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 3.
    האמנם? לא הכירו את עמיר טרם הרצח? אם כך כיצד זה ראש השב
    חוקרת 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    האמנם? לא הכירו את עמיר טרם הרצח? אם כך כיצד זה כרמי גילון ראש השב"כ מתראיין בתקשורת שבועות לפני הרצח ומעלה תסריט עם תיאור מדוייק וכמעט מושלם של הרוצח העתידי, "סטודנט תימני קטן מהרצליה ינסה לפגוע ברבין" ? מה נחה עליו רוח הקודש? סוכן השב"כ אבישי רביב הכיר את הרוצח עוד קודם ואכן שידל אותו לבצע את זממו, אז איך קוראים לשידול הזה? מספיק לזרות חול בעיני הציבור, הניסיון הפתטי לשטוף לאנשים את המוח והזלזול המתמשך לאורך כל השנים באינטליגנציה של האנשים פשוט לא יאמן.
    סגור
  • 2.
    מדהלה יעקב 11 רחובות
    יצחק 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עמית היקר הנושא נטחן והודש לאחור ולפנים שנה שנה מאז הרצח הנורא של ראש הממשלה רבין וכל בר דעת דחד יומא הבין שנעשו שגיאות גסות בשמירה על ראש הממשלה רבין שלא לדבר על הפעלת "שמפניה" כפרובוקטור מטעם האג'נדה לכאורה באישורו של רבין שהיה אחראי ישירות על השב"כ ישנן המון שאלות שנותרו פתוחות כגון הצלם היעודי שצילם את כל האירוע מראשו ועד סופו כאילו הוזמן לשם כך ויש מיודעי הח"ן שאומרים אם כהתרסה ואם ברצינות גמורה שהרצח לא היה אלא בוים למטרות יעודיות בסגנון רצח נשיאי ארה"ב לאורך השנים כך או כך אין לחפור עתה בנושא ובעיקר שלא לתקוף את השב"כ ששינה דרכיו ושיטותיו מאז האירוע ומתרחק מלשרת אג'נדות פוליטיות כמו מאש אנו צריכים את השב"כ חזקים עם אימון מלא בפעולותיו הברוכות להצלת חיים במדינה ומחוצה לה
    סגור
  • עוד הזוי ימני
    אא 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רבין נרצח ע"י הימין. נקודה.
    סגור
  • 1.
    עיתונאי או תועמלן
    Ee 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    5 5
    תתביש. ציבור שלם הסית נגדו. ואתה חלק מציבור זה. הכיפה היא לא סממן למילוי עשרת הדיברות. ראה דרעי וקצב.
    סגור
  • עיתונאי קטן שלי
    יקי 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוץ מלצטט הדלפות אין לך רזומה עיתוגאי אתה ניזון מהקלטות שאנשים אחרים מספקים לך תעשה פעם משהו בעצמך איש קטן
    סגור