בחירות 2022

יוצר שנות ה-80 נגד אלירז שדה: "מחלחל אליך בלי שליטה"

מני אסייג כתב נגד כוכב הריאליטי: "כפי שהזהרתי בזמנו את שרקי, ההטמעות בתעשיה והקרבה לאנשיה ברוב המקרים משנה אותך", ומה השיב שדה?
מערכת ice |  2
אלירז שדה (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
רגע אחרי הבחירות, אלירז שדה, כוכב האח הגדול לשעבר וגולסטאר ספג ביקורת חריפה מיוצר שנות ה-80 ותומך הליכוד מני אסייג, שהביע את האכזבה שלו משדה בעקבות האמירות נגד ראש המפלגה בנימין נתניהו בתקופה האחרונה.
אסייג כתב בין היתר: "אתה חושב שמשהו לא טוב עובר על אלירז שדה, ואז מתברר לך שיעל אבנרי היא הבימאית של הסדרה שלו בהוט.. כפי שהזהרתי בזמנו את שרקי, ההטמעות בתעשיה והקרבה לאנשיה ברוב המקרים משנה אותך, זה מחלחל אליך בלי שליטה.. עכשיו ודאי רענן שקד כבר מסכים להכניס אותו בתל אביב. ועדיין אוהב אותו".
 
שדה השיב לו: "מני יש לי תשובה ארוכה אבל אסתפק בקצרה, אשתי קובעת מי יהיה העורך שלנו בתכנית אז הזכות לבקר את מי שבא לי ולהצביע למי שבא עדיין נשמרת לי כקטן שבקטנים, ממש כמו שעשיתי בקמפיין שלקחתי חלק כשכל גיבורי הימין פחדו לומר את המילה ביבי על שפתם אז אח יקר, לא ביבי ולא מני ולא יעלי, השם ואישתי".

על כך השיב לו אסייג גם כן בקצרה: "אמרתי שאני עדיין אוהב אותך. נתווכח בהזדמנות". אסייג התייחס להערה של אחד העוקבים וכתב לו: "הציעו לי מעל ומעבר בליכוד, כולל נתניהו עצמו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי זה בכלל אלירז שדה ולמה דעתו חשובה למישהו בכלל? (ל"ת)
    בסך הכל פליט האח 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אוי מני,מני,מה עם עירית לינור ואברי גלעד שעברו לצד שלך?
    הטמבל 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מוזר שעוד לא הפך אותו לשמאלני.לא מסוגל להכיל דעה אחרת.אומלל.
    סגור