בחירות 2022

איילת שקד תשאר בפוליטיקה? זו ההבטחה שקיבלה מהליכוד

הפוליטיקאית ציטטה את שירו של פוליקר וסיכמה 10 שנים בכנסת: "מודה לכם, ואוהבת אתכם עד בלי די. אמשיך לפעול למענכם. אמשיך לפעול בדרכנו. בכל מקום שבו אהיה. שלכם, איילת", ח"כ יואב קיש חשף: "סיכמנו איתה שתמשיך לרוץ כדי להקשות על מפלגות השמאל"
מערכת ice |  3
איילת שקד (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
אחרי הכישלון החרוץ בבחירות עם מפלגת הבית היהודי, שרת הפנים היוצאת, איילת שקד העלתה פוסט סיכום בפייסבוק שחותם את עשר השנים עברו מאז נכנסה לפוליטיקה, כאשר היא פיזרה רמזים לקראת ההמשך, לא לפני שיואב קיש, חבר הכנסת מהליכוד חשף בחדשות 12 כי היא המשיכה לרוץ כדי להקשות על מפלגות השמאל לעבור את אחוז החסימה, כאשר הובטח לה כי בליכוד ימחלו לה על המעבר שמאלה.
שקד כתבה: "בכל יום ויום, במהלך השנים האלה, ביקשתי לשרת את הציבור ששלח אותי לכנסת. בכל לבבי, בכל נפשי, בכל מאודי. כמעט כל יום היה קשה, אך כמעט כל קושי היה מוצדק. עבורי, לא הייתה, וגם לא תהיה, זכות גדולה יותר מאשר לשרת את עם ישראל בכנסת, בממשלה. בכל מקום. קיבלתם אותי לפני עשר שנים –   נציגה לא מגזרית של המגזר הדתי-לאומי. וכזו השתדלתי להיות. ולצד זה, כמובן – נציגת המחנה הלאומי הכולל.  אין גבול להערכה שיש לי אליכם. אתם ציבור מדהים".

עוד הוסיפה: "הייתי הפוליטיקאית הראשונה ממחנה הימין לפרוש את חזונה הברור לתיקון מערכת המשפט. אחרי באו כל השאר. נדמה לי שלא היה שר משפטים לפניי שהשקיע כל כך הרבה אנרגיה פוליטית בשינוי הרכב בית המשפט העליון. בשינוי השפה. בשינוי הפרדיגמה כולה. וברוך ה', קצרנו הצלחות. במשרד הפנים הובלתי לאחרונה את הקמת ארבעה עשר היישובים החדשים בנגב הבאתי לתנופת בנייה בכל רחבי הארץ, חיזקתי את השלטון המקומי וצמצמתי רגולציה. עמדתי כחומה בצורה להגן על שער הכניסה למדינת ישראל. גם אל מול לחצים אדירים, גם אל מול נחשולים בינלאומיים, ידענו לעצב מדיניות הגירה אחראית וטובה".
עוד כתבה: "לצערי, גם בתוך המחנה שלי ספגתי לא פעם חיצים ממי שאצה להם הדרך. ממי שכנראה מאמינים שמהפכות בסדר גודל היסטורי אמורות להתרחש במהירות שבה מקלידים ציוץ ארסי ומתוחכם בטוויטר. ובכן, הן לא. ובכל זאת, אני שמחה ומאוד גאה שהחזון שפרשתי הפך, שבע שנים אחרי כניסתי למשרד המשפטים, לחזון נפרץ בימין כולו. אני מבקשת להודות מעומק הלב ליוסי ברודני שיצא איתי למסע הזה. אתה אדם מדהים ושותף נדיר. אני מאחלת לכל אחד שיוצא לקרב מישהו כמוך שיעמוד לצידו. לחגית משה, יו"ר מפלגת הבית היהודי, שהאמינה כמוני שיש מקום לבית יהודי חזק בכנסת. ולכל שאר חברי הרשימה – אמיתי, ניצנה, יום טוב ואורנה, תודה על השותפות שלכם. תודה על האומץ שהיה לכם לצעוד איתי יחד בדרך שידענו מראש שתהיה לא פשוטה".
שקד המשיכה: "ולפעילים המדהימים של הבית היהודי – אתם לימדתם אותי שלא לפחד מדרך ארוכה. ואכן, יש עוד דרך לפנינו. אני מאמינה במאת האחוזים בדרכנו. היא תצליח,
והיא תעלה, והיא תפרח. אתם הכוח שלי. רק בזכותכם יצאתי למסע הזה. בשנות המסע הזה היו מהלכים קשים ומורכבים. כאלה שקרעו אותי. אפשר לסכם אותם בכל מיני צורות, והתייחסתי אליהם בדרכים שונות, אבל נדמה לי שהמילים של יענקל'ה רוטבליט הן הטובות מכולן: "לא בכל הדרכים שרציתי ללכת הלכתי, בדרכים שהלכתי טעיתי ודאי לא פעם אחת. "אך בכל הדרכים מעולם לא אבדה לי דרכנו גם אם לפעמים סערו מסביב הרוחות".
לסיום כתבה ראש מפלגת ימינה לשעבר: "אני מודה לכם, ואוהבת אתכם עד בלי די. אמשיך לפעול למענכם. אמשיך לפעול בדרכנו. בכל מקום שבו אהיה. שלכם, איילת".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איילת ששקד תותחית
    אא ותקן 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא בחורה חכמה .ואינטליגנטית ואת זה אי אפשר לקחת לה בהצלחה
    סגור
  • 2.
    לא בכל הדרכים שרצית. אבל העיקר שבסוף הלכת. (ל"ת)
    רק שלא תחזרי 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    איילת שקד למעשה סיימה את דרכה הפוליטית ב 31.12.2018
    ביי איילת 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היום אנחנו מעבירים מסר - שנאת גברים מחוץ לתחום.
    סגור