בחירות 2022

מיכאלי על צווי הפינוי של אלקין: "אסור שיזרקו לרחוב"

אין בושה: בשיא תקופת החגים, שר השיכון זאב אלקין החליט לשלוח צווי פינוי למאות משפחות הגרות בדיור ציבורי, המגיעות מרקעים מוחלשים, בציפייה שימצאו קורת גג אחרת בעת משבר דיור ויוקר מחיה חמור. יו"ר מפלגת העבודה מציבה כעת לאלקין תמרור אזהרה

דוד זולדן | 
זאב אלקין (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
יו"ר הקבינט לשוויון מגדרי ויו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי בפתח ישיבת הקבינט שהתקיימה היום התייחסה לסוגיות בוערות: "על פרשת הסוהרות בכלא גלבוע אמרה: "אנחנו לא נניח עד שהפרשה הכואבת הזאת תתברר, האמת תצא לאור, מי שצריך לעמוד לדין יעמוד לדין וישלם את המחיר ובעיקר עד שיוסקו המסקנות כדי שהמקרים האלה לעולם לא יקרו שוב".
על פינוי דיירות בדיור הציבורי אמרה מיכאלי כי: "משרד השיכון החליט לפנות נשים ואימהות לילדות וילדים ממבני הדיור הציבורי. אני קוראת לשר השיכון להקפיא מחדש את הפינויים עד לקבלת החלטות הוועדה שדנה בנושא. אסור שהן יזרקו לרחוב. אותן לא מעניין שזאת תקופה בחירות, אותן מעניין שאין להן לאן ללכת.  דיור ציבורי הוא עניין קיומי וההשקעה בדיור ציבורי חייבת לגדול כדי שיהיו דירות לתת לכל אלה שהיום זכאיות וזכאים".
על מהפכת MeToo הדגישה מיכאלי כי: "אנחנו מציינות חמש שנים לאותה מהפכה שהעבירה את הבושה לפוגע ולמטריד מהאישה, מנפגעת מהאלימות המינית. זאת עליית מדרגה משמעותית במאבק שלנו נגד פגיעה מינית. יש לנו דרך ארוכה לעשות ובמהלך הדרך הזאת חשוב לנו וחשוב לי להגיד- אנחנו עם הנפגעות, אנחנו איתכן, אנחנו מאמינות לכן ואנחנו נמשיך להיאבק על הזכויות שלכן".  
על אמנת איסטנבול העירה כי: "זוהי אמנה שעתידה להרחיב את השירותים ואת מחויבות המדינה לנשים נפגעות אלימות. אמנה שאמורה לתת לנו יותר כלים למנוע אלימות כלפי נשים מראש וחייבת להיות מאושררת, אם לא בממשלה הזאת אז בממשלה הבאה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה